سه‌شنبه، دی ۲۵، ۱۳۸۶

حوصله ی درس نیست

سلام به همه دوستان و آشنایان
چطورین بچه ها؟
امروز از صبح ساعت ۹.۵ تا ۴.۵ با امید کتابخونه بودم. آخ که چقدر این پی مزخرفه. امید یه سری تمرین حل نشده از بیات گیر آورده بود. فقط ۲ تا مساله از بخش دیوار حائل حل کردیم. تازه دست و پا شکسته... ، واقعا تضعیف روحیه بود. الان هم نشسته بودم و داشتم نشست میخوندم اما دیگه مغزم کشش نداره. واقعا خسته شدم. وقت کم دارم.
بعد از ظهر یهو هوس کردم تا کیبورد کامپوتر رو تمیز کنم. خیلی خوشحالم که الان دارم با یه کیبورد سفید براتون تایپ میکنم، آخه قبلا مشکی بود. (فکر نکنین جرم داشته ها... نه... مشکی بوده ولی دیگه رنگش رفته سفید شده!!!)
ببینم شما چرا جواب منو ندادین اون آهنگ رو کجا شنیدین؟ روزی ۱۰۰ بار به گوشتون میخوره ها... (بی خیال)
اول از همه بذار تا آهنگ درخواستی عاطفه رو براش بذارم بره حض ش رو ببره. (هذ - هز - هض - هظ + حذ - حز - حض حظ . املای درست رو نمیدونم چطوریه. ببخشید دیگه). آهنگ خیلی قشنگ و با معنایی انتخاب کرده.
این هم از درخواست خانم فیروزه که "حمید عسگری" خواسته بودن. راستش من اصلا نمیشناسمش و تا حالا هم آهنگی ازش گوش نکردم و چون اسم اون آهنگ رو خودشون هم نمیدونستن و فقط یه تیکه از شعرش رو نوشته بود بنابراین من هم لینک آلبوم رو گذاشتم تا دیگه خود فیروزه خانم هر کدوم از آهنگ های آلبوم کما رو خواستن دانلود کنن. از کسایی هم که اطلاعات دقیق دارن تقاضای راهنمایی میکنیم.
شهریار جون، امشب دیگه اون 345 مگابایت شما هم دانلود میشه. تا این لحظه فقط 15 مگ دیگه مونده. فکر کنم تجربه رانندگی خیلی خوبی با M3 داشته باشیم پسر!
امیدوارم پایان ترم خوبی در پیش داشته باشید. برای من و شهریار هم آرزوی موفقیت کنید تا دیگه این ماراتن تمام بشه.

هیچ نظری موجود نیست: