جمعه، فروردین ۲۳، ۱۳۸۷

طالع بینی

نمی دونم به طالع بینی اعتقاد داری یا نه اما من یه جورایی قبول دارم. بیشتر چیزایی رو که در مورد خودم خونده م نسبتا واسه من صدق میکنن و بیشتر نوشته ها هم شبیه به هم.
اما امشب اتفاقی به یه سایت برخوردم که نوشته هاش یه ذره متفاوت بود برام.
واسه اینکه شما هم مثه من به این نوشته بخندین متنش رو عینا کپی کردم.

***
مرد متولد خرداد

به به! از دست او حتماً سرسام می گيريد!
مردان متولد خرداد بسيار گيرا هستند. دوست شما باشد يا عاشق شما ، به هر حال وسوسه انگير است و جالب اينكه خودش هم به خوبی می داند!
اگر شما لارو جنبنده ای هستيد ، پيله ای زيبا به دور شما می تند و صبر می كند تا به پروانه‏ای زيبا تبديل شويد ، اما وقتی به خواسته اش رسيد ، به اين نتيجه ميرسد كه ديگر پروانه دوست ندارد و آن وقت است كه آرام و بی صدا می رود و از آن پيله ابريشمی چيزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یک سراب ديده ايد.
پس اگر می‏خواهيد عاشق او شويد از ترفند خودش استفاده كنيد. بهترين راه برای جذب او بی توجهی است. اگر در ميهمانی ها تظاهر كنيد كه او را نديده ايد ، خواهيد ديد كه چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقيقه به هر بهانه ای كه شده خود را به كنار شما می كشاند. او به هر چيزی كه در اطرافش باشد توجه می كند و هميشه بيشترين توجه او به شماست و مشكلات شما از همين جا آغاز می شود ، چون چنان برای شما از عشق نجوا می كند که گويی هيچ گاه چنين سخنانی نشينده ايد و مشكل عمده تر اينكه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد كرد.
او می ترسد نكند توانايی های سرنوشت ساز او (جذابيت) رو به زوال باشد ، پس تصميم می گيرد توانايی هايش را امتحان كند و ندرتاً شكست مي خورد.
واقعيت اين است كه او روحيه ای ماجرا جو دارد. حتی وقتی ازدواج می كند باز هم نظری به زنهای ديگر دارد. اگر روزی به شما تلفن كرد و گفت كه به سفر می رود ، خيلی به گفته اش اطمينان نكنيد چون احتمالاً در جاي ديگر مشغول خوشگذرانی است.
مرد خرداد حتی در عين وفاداری به همسرش علاقه دارد تا وارد جمع زنهای ديگر شده و با آنها گپ بزند. كمی دقت كنيد ، شايد مردی متولد خرداد كه ازدواج كرده و از زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هر جا ميرود و به زنها می گويد كه عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست) را بشناسيد. او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلايل متفاوت!!!
سياره متولدين خرداد عطارد است. بسياری از مردان عطاردی چشمهايی زيرک و زيبا و معمولاً مژه هايی بلند دارند. طرز تفكر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد. از آنجا كه به ژست اهميت مي دهد ، اگر تاجر باشد حتماً دسته چكهای زيادی (براي ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر كارش پر از تلفنهای بی سيم شيک و آخرين مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می كند. دفتر كار او پر از لوازم اداری متنوع است. البته او به واژه پرداز بيش از هر چيزی علاقه دارد.
جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد ، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گيج كننده است. تا وقتی كه عضو جديد خانواده نمی تواند صحبت كند ، پدر خانواده نگران و عصبی است اما به محض اينكه نوزاد كوچک شروع به صحبت می كند شادی پدر هم شروع ميشود.
او عاشق بازی كردن با بچه هاست و علت اينكه بچه ها هم عاشق او هستند اين است كه او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می كند.
بطور كلی فرق نمی كند كه از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او كودكی بيش نيست.

***
فقط میتونم بگم که برام جالب بود. به نظر تو من واقعا اینجوری هستم؟!

هیچ نظری موجود نیست: