جمعه، خرداد ۰۳، ۱۳۸۷

وقتی آدم...

چند روز پیش یدونه mail از طرف XuQa برام اومده بود. با اینکه میدونستم از اواخر تابستون پارسال port های ایران رو بسته بودن (فیل*تر نشده بود... خود مسئولین سایت ایران رو بلوکه کرده بودن) و دیگه بجز استفاده از پروکسی راه ورود دیگه ای نبود، ولی با این حال همینجوری لینکش رو کلیک کردم و در کمال تعجب دیدم که دوباره باز شده!
خر کیف شده بودم اساسی... البته قبلا هم چند ماه یک باری سر میزدم و چون دیگه هیچکس اونجا اکتیو نبود دیگه حال نمیداد.
دوباره پکر بازی شروع شده... خیلی سایت باحالیه. ۳۵ درصد دیگه میخوام تا level 6
البته هنوز مثه قبل شلوغ نیست که همه ایرونی ها دور هم باشن اما خوبه. کم کم دارن خبردار میشن و برمیگیرن. اگه شماها هم هستید اونجا بگید تا به لیست دوستام اضافه تون کنم.

بگذریم. دیشب با شیوا و دختر داییم اینا و... رفته بودیم بیرون. بدکی نبود. خوش گذشت.
آخر شب حدود ۱ بود که اومدیم خونه. اصلا حال خونه رو نداشتم. دلم میخواست برم یه جایی خودم رو تخلیه کنم. تو یه لحظه پریدم پشت ماشین و در رفتم. بیچاره مامان و شیوا خشکشون زد. مامانم دیگه الان مطمئنه که من یه چیزیم میشه!
۱ ساعت هم نشد ولی خیلی حال داد. تا تونستم صدای ضبط رو بلند کردم. تا میتونستم این "علی ۹۰" رو بهش گاز دادم. هر ۴ تا لاستیکش رو صاف کردم از بس که Drift زدم. دیشب واقعا به تمام معنا دیوونه شده بودم. شاید هم بیشتر تقصیر یه خانوم ۲ رگه یوگسلاویایی-انگلیسی به اسم Holly Valance بود که با آهنگ Desire منو به این شکل در آورده بود. چقدر این آهنگش باحاله. خیلی دلم میخواست سیستمم یه ذره از اینی که هست قوی تر بود.
وقتی رسیدم خونه، فن ماشین فقط ۲۰ دقیقه داشت کار میکرد بیچاره!

الان که دارم مینویسم خیلی خوشحالم که بلایی سر کسی یا چیزی نیاوردم و از بابت کارایی که کردم معذرت میخوام (چون فقط خودم میدونم چه کارایی کردم) و قول میدم که دیگه ** خل بازی در نیارم و دیگه Mind م رو Lose نکنم!!!

if I Lose my Mind
touching you tonight
i can't help myself
gotta satisfy my Desire
if I cross the Line
if I run this RED light
i can't help myself
gotta satisfy my Desire
my DESIRE

بعدا نوشت: همین الان یدونه sms برام اومد. شاخ در آوردم دیگه.
فرستنده شماره نداره و اسمش هست POLICE
اینو زدن: طرح های پیشگیری از جرم از ۵ / ۳ / ۸۷ در کل کشور اجرا میشود. (پلیس پیشگیری ناجا)

همیشه اول خرداد اینا میزنه به سرشون. پلیس پیشگیری دیگه چه صیغه ایه؟!

***
آهنگ نوشت: الان که کامت شیما رو دیدم (یکشنبه - 1:58 am) دلم نیومد تا صبر کنم و توی پست بعدی آهنگ هایی رو که خواسته بود براش بذارم. ۴ تا آهنگ خواسته بود که من فقط ۳ تاش رو تونستم پیدا کنم. آخری رو فقط اسمش رو نوشته بود و نگفته بود از کیه.
آهنگ شماره ۱: One Republic - Stop and Stare
آهنگ شماره ۲: Queen - Bohemian Rhapsody (چقدر اسمش سخته!)
آهنگ شماره ۳: Daughtry - Fells Like tonight

هیچ نظری موجود نیست: