دوشنبه، اردیبهشت ۱۴، ۱۳۸۸

صندلی داغ

تا حالا چند بار شده است که دلت میخواسته حرفی را به کسی بزنی و به دلیل ملاحظات اخلاقی از گفتنش صرفنظر کرده ای؟
تا حالا چند بار شده است که دلت میخواسته آن چیزی را بپوشی که دوست داشته ای اما بازهم به دلیل همان ملاحظات اخلاقی از پوشیدنش صرفنظر کرده ای؟
تا حالا چند بار شده است که تنها و تنها برای نشان دادن اینکه از جایگاه اجتماعی بالایی برخورداری، طرز صحبت کردنت را عوض کرده ای؟ طرز غذا خوردنت را، طرز راه رفتنت را...
تا حالا چند بار شده است؟
تا حالا چند بار شده است که دوست داشته ای خودت باشی؟
اینجا تلویزیون فارسی بی بی سی نیست! من هم پونه قدوسی نیستم!
من احسان هستم و امشب تصمیم دارم شما را به ضیافت یک بازی وبلاگی ببرم!
هدف این بازی اینست که تمرین کنیم خودِ خود خودمان باشیم! اصل باشیم! بازار مشترک نباشیم! و حداقل در یک بازی وبلاگی تمام ملاحظات اخلاقی دست و پا گیر را کنار بگذاریم و از حقیقت خودمان بگوییم...

راه و رسم شرکت در این بازی اینگونه است:

سلمان خان ِ اتاق شماره ی من، بر روی صندلی داغ می نشینند و شما می توانید هرگونه سوالی که از ایشان دارید بپرسید... از طرز نگرش به دنیا و سیاست و اقتصاد گرفته تا تعداد روابط عاشقانه و غیر عاشقانه...

سوالها را در قسمت نظرات وبلاگ مطرح کنید و سلمان موظف خواهد بود در پست های مختلف به همه ی این سوالات پاسخ دهد... توجه داشته باشید در تعداد طرح سوالات با هیچگونه محدودیتی مواجه نیستید... و همچنین می توانید با سوالات خلاقانه خود، به جنبه ی سرگرمی این بازی هم بیفزایید...

با سپاس فراوان از همه ی شما

هیچ نظری موجود نیست: