جمعه، اردیبهشت ۱۸، ۱۳۸۸

سوزش بعد از صندلی

خواهشن دیگه سوال کافیه. اینا رو هم از روی شماره فقط جواب میدم


امین:
۱- ابری ۲- بیشتر منطقی ۳- مدرن ۴- هر دو مدلش خوبه. کلبه ی جنگلی با دوست دخترت عالیه ۷- آدم مسئولیت پذیری هستم ۸- نه. خوب بودن با ابله بودن خیلی فرق داره. ملت نباید از خوب بودن کسی سوء استفاده کنن و بعد هم بهش برچسب ابله بودن بزنن. ۹- برو شهریار رو سوال پیچ کن ۱۰ - بدکی نبوده ۱۱- بدکی نیست ۱۲- سینما. موزیک ۱۳- آبی ۱۴- حوصله ندارم بنویسم. بعدا خودم بهت میگم ۱۵- به کی؟! ۱۶- بهار و زمستون ۱۷- تکنیک ۲۳- درحین خواب گریه کردم اما بعدش نه. ۲۷- همیشه مستقیم به خود دیوار میگم. ۳۰- فکر کنم ۱ ماه پیش بود. دلم خیلی گرفته بود. ماشین رو برداشتم رفتم یه جایی واسه خودم مثه آدم گریه کردم و بعدش برگشتم. ۳۲- واقعا نمیدونم! ۳۳- از جلو چشمش دور میشم. ۳۴- دیگه هیچ وقت روش حساب باز نمیکنم. ۳۵- نه. ۳۶- الان هیچی تو ذهنم نیست. ۳۹- اگه واقعا قرار باشه بمیرم زیاد برام مهم نیست. فقط امیدوارم زجر آور نباشه. ۴۰- مشکل حل نشده بشریت. ۴۱- هر لحظه امکانش هست! ۴۲- موزیک گوش میکنم. با خودم حرف میزنم. ۴۳- معمولا به دیوار اتاقم که کنار تختمه. ۴۴- یکی دو تا از دوستام + همون دیواره. ۴۵- لذت از زندگی به همراه آرامش. ۴۶- زیاد بوده. ۴۸- نظری در مورد پسرها ندارم اما همه ی دخترها به نوعی جذابیت خاص خودشون رو دارن. همه شون رو دوست دارم.

GRG:
۱- منچستر یونایتد ۳- الان w700 دارم و iPhone رو خیلی زیاد دوست دارم. ۶- فقط یدونه خواهر دارم ۷- فکر کنم max payne و جی تی اِی ۸- کمی تا قسمتی ۹- نمیدونم ۱۰- آهنگ که زیاد هست

شهریار:
۱- بدون شک تیپ ۵. خودت که میدونی من عاشق ماشین هاچ بکم. ۲- آستین پیراهن ها رو میزنم بالا ۳- فقط مگان ۴- مامان ۵- احتمالا لال میشدم. بعدش خودشون زبان لازم رو روی مموریم نصب میکردن. ۶- بعید نیست. ۷- احتمالا هاچ بک هم تولیدش کمه و قیمتش بالا!!! ۸- نه ۹- مثه الان گربه ۱۰- اما دیگه میخوام تمامش کنم! ۱۱- امتحانش مجانیه!

هیچ نظری موجود نیست: