جمعه، تیر ۱۲، ۱۳۸۸

265

من امروز به خودم ثابت کردم که رتبه ی اول حماقت در اختیار منه. چطوری؟ آدم وقتی ساعت ۱۱ تا ۱۲ و نیم ظهر در هوای لطیف تابستانی و زیر تابش دل انگیز خورشید بره فوتبال بازی کنه واسه سال های سال رتبه ی اول حماقت (و خیلی چیزهای دیگه) رو در اختیار میگیره!
***
وقتی کسایی مثه Jon Bon Jovi و Richie Sambora بشینن واسه مردم کشورت آهنگ درست کنن و حتی چند کلمه ای فارسی بخونن، مطمئنا خیلی از ایرانی ها در سراسر دنیا به وجد میان، و کسایی مثه من که سال های سال با آهنگ هاشون زندگی کردن هم دیوونه میشن. بخاطر این کارشون منم نتونستم بی تفاوت بشینم و رفتم روی وب سایت Jon Bon Jovi و بخاطر آهنگ stand by me براش پیغام گذاشتم و ازش تشکر کردم. همینطور روی ویدئو کلیپش روی یو تیوب. شما هم اگه دوست دارید به اینجا برید و برای J.Bon Jovi کامنت بذارید. این هم لینک ویدئو. به نظرم کار خوبیه اگه ما ایرونی ها هم از این کار قشنگ Bon Jovi تشکر کنیم.