دوشنبه، آبان ۰۴، ۱۳۸۸

318

به تازگی به سرمان زده است که برویم و برای خودمان یک عدد Xbox 360 خریداری نماییم. البته ما play station 3 را بیشتر دوست میداریم اما چون بازی های آن هرکدامشان بالای 50 چوق میباشند بنابراین به جعبه ایکس 360 رضایت میدهیم.
البته بسیار حیف میباشد که با Xbox 360 نمیتوان God of War یا Gran Turismo بازی کرد. چون این بازی ها فقط در انحصار سونی میباشند.
خدا را چه دیدید، شاید در آینده بخاطر این 2 تا بازی PS3 هم خریداری نمودیم!

بعدا نوشت: از شانس من دیگه Xbox 360 premium تولید نمیشه. مدل elite ش هم از PS3 گرون تره!
امروز Gran Turismo 5 رو قیمت کردم 68 تومن بود. خدایی بازی های پی اس خیلی گرونه. ولی گذشته از شوخی ps3 یه چیز دیگه ست. یه کم بیشتر صبر میکنم ولی بخاطر god of war و GT5 میخرمش.

۷ نظر:

شهریار گفت...

فقط بخاطر بچه ها با جا کامنتی اینجا صلح میکنم!

شهریار گفت...

اما فقط صلح!

%$^&*)*&^%$^&*))*&^)(_()*&^%$%

شهریار گفت...

اینم بگم وگرنه ته دلم می مونه:

کامنت گذاشتن اینجا از فرم بانک پر کردن سخت تره!

در کل: [آیکون استفراغی که وجود نداره!]

شهریار گفت...

و اما گیم....

من یکی فقط بخاطر گرن توریسمو میرم پلی استیشن میخرم!

منو که میشناسی!

Unknown گفت...

من یکی که مشکلی اینجا نمی بینم، خوب هر جایی یه سری نقص داره دیگه.
یه دفعه خریت کردم، اومدم متن رو قبل از اینکه تو word بنویسم، توی خود مدیریت بلاگفا نوشتم، کل متن ییهو پرید.
بعضی وقتها هم که کلا از بیخ و بن سیستم بلاگفا روی پارازیته...
از اینهاش که خیلی بهتره جناب شهریارخان.
__________________________________
اصولا با کنسول بازی کردن خیلی فاز میده، اما با XBOX 360 و PS چون توی ایران نمیشه شبکه بازی کرد، حال نمیده.
من و داداشم بعضی وقتها میشینیم شبکه بازی می کنیم تو خونه، آی حال میده که نگو... :دی

خانومی گفت...

من در این لحظه خدا رو شکر می نمایم که دخترم فقط هفت سال دارد و با همین پلی استیشن 2 خر شده و حالا حالا نمی فهمد که این ها که شما میگویید چی چی هست ..آخیششششششششش .مگه ما سر گنج نشستیم؟؟؟؟؟؟

من گفت...

oh!
اون موقع که بلژیک بودم،وقتایی که بیکار بودیم کارمون فقط شده بود بازی با pS و Wii!
گرن توریسمو رو هم خیلی دوست داشتم..

امیدوارم اون چیزیکه دوست داری و هرچه زودتر بخری و لذتش رو ببری..