چهارشنبه، دی ۳۰، ۱۳۸۸

359

دقیق یادم نیست چه سالی بود اما توی تعطیلات نوروز اون سالی بود که تازه ویدوئوی T7 رو فروخته بودیم و بجاش یدونه sharp نوار بزرگ خریده بودیم و باهاش کلی به مهمون ها پز میدادیم!
یکی از دوستای بابام که فروشنده ی فیلم های ویدئویی بود و توی ذهن من نمادی از یه قاچاقچی ِ مخوف بود، از نمیدونم کجا یه شو خارجی گیر آورده بود که ادعا میکرد از روی نسخه ی اصلی (که از آلمان اومده بوده!) کپی کرده و بر طبق نظرش یه همچین گنجی رو نباید از دست میدادیم.
موزیک ویدئوهای اون زمان ِ Sandra رو به قیمت خون باباش خریدیم و توی هر دید و بازدیدی یه دور از اول تا آخرش رو به عنوان عیدی به خورد ملت دادیم و هر بار دسته جمعی با مهمون ها میخکوب تماشا میکردیم.
جوون های فامیل همه عاشق ساندرا شده بودن!
توی 14 روز تعطیلات 1400 تا کپی ازش گرفتیم.
ساندرا تبدیل به ملکه زیبایی شده بود.
چند ماه بعدش هم آهنگ هاش روی نوار کاست اومد و هر جا که میرفتی فقط ساندرا بود.

الان که ویدئو یکی از آهنگ هاش که عاشقش بودم رو میبینم از خودم میپرسم چطور اون زمان فکر میکردیم "ساندرا" خوشگل ترین موجود ِ روی زمینه؟!
آهنگش رو هم میتونید دانلود کنید.

۷ نظر:

نیکو گفت...

یادمه همون موقع ها ، یه فامیل داشتیم که دخترشون شبیه ساندرا بود. هروقت می رفتیم با هم بیرون پسرا می گفتن :وای ی ی ی ساندرا اومده ایران!! خلاصه که این دختره کلی معروف شده بود و عشوه آبدوغی میومد! ما هم هی ی ی تو دلمون زااااار می زدیم که آخه خداااا پس چرا مارو این شکلیا نساختی که ما هم آبدوغی بیایم آخه ؟؟!!

قاسم گفت...

توی دوره ای مردها پیراهن براق بنفش گلدار و شلوارهای آبگوشتی چین چینی با سرپاچه تنگ میپوشیدند و خوشتیپ محسوب میشدند و اوج تیریپ زدن زن ها هم پوشیدن مانتوهای گشاد اوپل دار و گذاشتن فوکول جلوی سرشون بود واقعآ هم باید ساندرا خوشگل ترین موجود روی زمین محسوب میشد.

ایوب گفت...

ولی بازم خوشا همون روزها

شهریار گفت...

بازم نسبت به لیلا فروهر همین الانم خیلی سره!

nika گفت...

جالب بود مثل هميشه...
خوب گذشته ها رو به تصوير ميكشي پسر....

سوسک شلخته گفت...

اون موقع kim wild هم بود... ما هم یه شو ساندرا داشتیم ...آخ یادش بخیر

نیلوفر گفت...

از وقتی قالبت رو عوض کردی واسه پستهای جدیدت نمی تونم نظر بزارم. چیکارش کردی شازده؟؟؟؟؟؟؟؟