دوشنبه، اردیبهشت ۱۳، ۱۳۸۹

405

دچار کم خوابی مفرط شده م. در روز بیشتر از 6-5 ساعت خواب ندارم. یعنی نمیتونم داشته باشم.
وقتی خونه میام تقریبا میشه گفت رمقی واسه هیچ کاری ندارم.
ساعت هم که مثه فرفره میچرخه... تو یه چشم به هم زدن میبینی شده 12 و وقت لالا!
***
چند بار تا حالا به سرم زده یه خودکشی اینترنتی جانانه بکنم، اما بعید میدونم شهامتش رو داشته باشم.
میدونی... یه جورایی از این هویت مجازیم لجم گرفته. با اینکه خود ِ خودم هستم اما فکر میکنم دیگه بهتره نباشه.
***
عاشق این theme های هوشمند جیمیل م که وقتی صدا و بوی بارون از پنجره اتاقت میاد، توی mailbox ت هم بارون میگیره :دی

۱۳ نظر:

یلدا گفت...

الان من یه دنیا ترسیدم از این حرفت !!! آخه آدم عاقل هویت مجازیشو می کشه ؟ نکنی تورو خدااا !

من گفت...

بکشی که چی بشه؟! :|

مرضیه گفت...

متعجب شدم !
شاید چون همیشه فکر میکردم سلمان خیلی محکم تر از بقیه پشت هویت مجازیش ایستاده!یادمه یه دفعه یه جایی (نمیدونم توی وبلاگ خودت بود یا توی یه کامنتی که برای کسی گذاشته بودی ) نوشته بودی که هر کسی از این جا بره من یکی سر جام میمونم (اون ور و این ور شدنش و ببخش چون عین جمله بندی هات و طبیعتا یادم نیست )
در هر صورت منم فکر میکنم شهامتش و نداری رفیق

Morteza گفت...

هی رفیق! خودکشی نکن! خواهش می کنم!

ايوب گفت...

حالا خوب از خودت متنفر نشدي

سهی گفت...

مثل اینکه شروع آشنایی ما خیلی خوش یمن نبود
یه موقع خودکشی نکنی
ما دوستت داریم
نکن این کارا رو

نیلوفر گفت...

خب می خوای بگی دیگه نمی خوای بنویسی؟
قاط زدی؟

زکریا گفت...

سلام سلمان این شعر رو برات می خونم بعد اگه باز خواستی می تونی خودکشی کنی :
در آن یکی دنیا / غروب ها که کارخانه مان تعطیل می شود / اگر مسیر برگشت به خانه اینقدر سربالائی نباشد / مرگ اصلا هم چیز بدی نیست (اورهان ولی)
فکر نمی کنم هیچ جا , هیچ چیزی تغییر کنه !

شيما گفت...

اونوقت 6 ساعت کمه ؟؟؟
من از دیشب تا حالا فقط 2 ساعت خوابیدم.دوس داشتم بیشتر بخوابم ولی خب نشده دیگه.
راستش یه بار تو برنامه ی اوپرا دیدم با یه نفر داشتن صحبت میکردن که فقط روزی 3 ساعت می خوابید. اولش می گفتم مگه میشه ؟ هر چقدر هم آدم بیزی باشه نهایتش 5 ساعت رو می خوابه . اما حالا خودم اگه روزی 6 ساعت بخوابم شاهکار کردم. :|

قاسم گفت...

بکش خودتو ما رو هم راحت کن!!!

(چون میدونم مثل بقیه ایرانیها هر چی که بقیه بگن عکسش رو عمل میکنی، گفتم بکش وگرنه ما هنوز میخوایمت!)

Unknown گفت...

wow !!! Happy New Theme !!!! But I liked your last one more !

Unknown گفت...

کلا خودکشی اینترنتی و بای نت و از این مزخرفاتی که می زنن تا اطلاع ثانوی و این چیزها همش چرنده!
که چی مثلا؟
اصلا مگه میشه؟
به شخصه که زندگی‌م با نت پیوند خورده!

Unknown گفت...

من بیشتر از 4-5 ساله که انقدر بیشتر نمی‌خوابم و در عوض فقط صبح‌های جمعه جبران می‌کنم و مثلا 8-9 ساعت می‌خوابم...
هر چند که اون شب‌هایی که تا صبح بیدارم و بعضی وقتا که به کله می‌زنه و 48 ساعت بیدارم جزو این آمار به حساب نمیاد... :دی