چهارشنبه، مرداد ۱۳، ۱۳۸۹

445

امروز پشت چراغ خطر پیش خودم داشتم به این فکر میکردم که چند سال باید پس انداز کنم تا بتونم یه ماشینی بجز پراید و 206 و سمند و پرشیا (و بقیه لگن های ایرانی) سوار بشم.
حساب کردم با وضعیت فعلی مثلا اگه بخوام یه کُره ای 40 - 30 تومنی بخرم، دست کم باید 80 ماه!!! (بیشتر از 6 سال) فقط و فقط پس انداز کنم.
یعنی واسه صاحب شدن یدونه MOHAVE ی ناقابل باید 11 سال تو کف بمونم.

الان یه احساس سرخوردگی گهی دارم
روزی 11 ساعت کار میکنم
حقوق 2 ماه کارم میشه یدونه iPhone 3Gs (آیفون 4 هم نه! :دی)
خیلی مسخره ست...

پ.ن: واقعا اگه قرار بود مستقل زندگی کنم چه خاکی باید تو سرم میریختم؟

۱۴ نظر:

مرجان گفت...

من كه بجز كرايه خونه و خورد و خوراك كه اونم فقط شامل يه ناهار ميشه بقيه چيزا مستقل شدم خير سرم
من واسه همون پرايد كوفتي هم بايد كلي سال جون بكنم
وضعيت كوفتيه كه اصلا نميدوني چه جوري سر و ته خرجو بزني كه دوزار ده شاهي تهش بمونه كه بتوني بزاريش كنار تا بعدن مجبور نشي بي پولي بكشي
از فكر كردن در مورد مسايل اقتصادي با اين وضعيت مالي عصبي ميشم

Iman گفت...

تبریک ما را در ارتقای حقوق ماهیانه از 1/3 iPhone 3Gs به 1/2 iPhone 3Gs پذیرا باشید@
سالی جون راست اونقدر که درمیاری خرج کن
:)

Iman گفت...

ببخشید اصلاح می کنم
کمی هم پس انداز کن این وسط!

یکـ عدد دختر گفت...

والا من که فعلن درامدی ندارم ولی اگه نرفته بودم دانشگاه و جمع کرده بودم پولش و هزینه ی خرج شده بابت اونو الان حداقل یه 405 داشتم. خارجیشم بی خیال فعلن

یکـ عدد دختر گفت...

رفتم عکس ماشینه رو دیدم
میگم اشتهاتم کم نیستاااااا

ناشناس گفت...

میگم خوشم اومد از سلیقه ت..منم خواستم...

ناشناس گفت...

سلماااان میشه بگی چرا جواب کامنت منو ندادی ؟؟
همون که راجع به network marketing بود ؟

شیما گفت...

باز خوبه تو کار میکنی. من چی بگم؟
امشب حساب کردم دیدم تو این یه ماه که اومدم خونه به طرز وحشتناکی پول خرج کردم. خیلی هم خوش اشتها هستم. کم نمیارم همش در حال خرید کردن هستم.
واقعا نمی دونم اگه زمانی بخوام از نظر مالی مستقل بشم می تونم نصف خرجی رو که الان مامان و بابام دارن واسم انجام میدن رو واسه خودم کنم یا نه؟؟ وحشتناکه. همدردی می کنیم بسی :|

میستر شاتن گفت...

اگه شما 80 ماه باید صبر کنی، ما 800 ماه هم که صبر کنیم تازه یه چرخش و میتونیم بگیریم

وحید گفت...

تا حالا بهش فکر نکرده بودم :دی

ولی خودمونیم ها خونه بابا خیلی خوش میگذره :پی

آژو گفت...

من که فعلا دانشجو ام.وقتی به این فکر می کنم که 2 روز دیگه باید برم سر کار و پس انداز کنم تنبلیم میشه.
حاضرم خونه مامانم بمونم.وای چه حالی میده ها هرچی بخوای بهت میدن.

Unknown گفت...

سالی خوش سلیقه ای دیگه چه میشه کرد !
میدونی واسه یشتر ماها این در حد رویا میمونه. چرا اینقدر داریم در جا می زنیم ؟

دانای کل گفت...

دیگه رودل اینا چی میگه؟
بابا من جرز خوردم پس انداز نمیشه کرد، زیاد خودتو اذیت نکن، همون پراید مگه چشه؟:پی

خانوم ایکس گفت...

خاک کاهو