سه‌شنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۸۹

462

هرچی پاییز نزدیکتر میشه، من بیشتر افسردگی خونم میزنه بالا

۸ نظر:

نيكا گفت...

منم همين موقع ها همچين حسي دارم ولي كلي دوستش دارم .....
:دي

پریزاد گفت...

خاصیتش اینه پادشاه فصلها ، پاییز

Unknown گفت...

آخ حساسیت پوستی من شروع میشه اما با این وجود عاشق پاییزم. آشفته ام می کنه اما آشفتگی ش و دوست دارم.

Iman گفت...

اما من عاشق پاییزم...
پادشاه فصل ها پاییز

یکـ عدد دختر گفت...

من فقط له کردن برگا رو زیر پام و صداشونو دوس دارم وگرنه زمستون واسه من بهترینه... البته تو پاییز هیچ نوع حساسیت و دل گیری و غمبادی سراغم نمیاد....من کلا تو این مسائل خنثی هستم....

roodi گفت...

akh gofti :( alan inja dare baroon miad hava abrie.delam badjori gerefte

آژو گفت...

پاییز!!!
همیشه منتظر پاییز بودم.
خیلی فصل دوست داشتنیو خوبیه.با اینکه یک نمه دلگیره ولی حال میکنم وقتی برگ های درختا زرد میشه.زیباست

ساسان گفت...

اینا چه جوری از پاییز خوششون میاد؟ واسه من پاییز یعنی افسردگی، تنهایی و کلا غم...
من با تو همدردم..