شنبه، شهریور ۱۳، ۱۳۸۹

امشب درد دارم...

اینقدر رُمنس خونم زده بالا که دلم میخواد با خود ِ "کتی پری" و این آهنگ ش هم/آغوشی کنم!
با اینکه ریتم آهنگ خیلی شاده و ترانه ی خوشحالی داره... اما من باهاش دلم میگیره
بیشتر یاد عقده (و ایضا خر بازی) های رمانتیکی م می افتم...
... یاد اینکه یه نفر به تو Hummingbird Heartbeat میداده ولی تو به اون نه
... یاد اینکه تو به یه نفر Hummingbird Heartbeat میدادی ولی اون به تو نه
... یاد اینکه هر 2 تا تون به هم Hummingbird Heartbeat میدادین اما خودت میزنی و همه چیز رو خراب میکنی!

پ.ن: ایضا این آهنگ ش هم، همون خصوصیات بالا رو تشدید میکنه!

۴ نظر:

یکـ عدد دختر گفت...

سخت ترینش همون قسمت سومیه هست....

Unknown گفت...

بنده هم این آهنگ و که گوش می کنم دلم میگیره.

من گفت...

با قسمت سومش خيلي موافق نيستم!
چون وقتي خودمونHummingbird Heartbeat رو خرابش ميكنيم؛ حتما دليل قابل قبولي واسش داشتيمكه داريم اينكارو ميكنيم! ..پس دلمون هم بايد درك كنه و نگيره!

ایوب گفت...

بعضی وقتا از ته دل می خوام منطق و واقعیتی توی دنیا نبود همه چیز رومانتیک بود