جمعه، آبان ۲۱، ۱۳۸۹

چگونه آخر هفته خود را به گند بکشیم

مواد لازم:
یک عدد پنجشنبه جمعه ی پاییزی + یک نفر با مقادیری افکار افسرده، به هم ریخته، خسته، پوسیده و تخمی + کسالت به مقدار لازم

طرز تهیه:
ترجیحا بعد از ظهر که از سر کار به خانه برگشتید کسی خانه نباشد تا "مواد لازم" حسابی عمل بیایند و برای پخت آماده شوند.
اول کمی پای tv بنشینید و همه ی کانال های موجود در رسیور را زیر و رو کنید. توجه داشته باشید که فارسی ۱ دقیقا مثل ماکروویو عمل میکند. زمان ماکروویو را تا موقعی که حالتان حسابی به هم بخورد زیاد کنید.
اکنون به سراغ یخچال رفته و از روی گشادی مفرط مقداری شیر در کاسه ریخته و به میزان دلخواه کورن فلکس شکلاتی به آن اضافه کرده و در حالی که گودر میخوانید نوش جان کنید.
نمیدانید ساعت چند است که اهل بیت مراجعت مینمایند. حرف میزنند، سر و صدا میکنند، شلوغ میکنند و شما دیوانه میشوید.
لباس میپوشید و iPod تان را برمیدارید و تا میتوانید در خیابان ها راه میروید. برای تاثیر بیشتر توصیه میشود تا playlist ی به نام walking when I'm dep را که از قبل آماده کرده اید مرور کنید.
ساعت ۱ و نیم بامداد به خانه برگردید.
تا هر موقع که احساس کردید خواب دارد چشمانتان را میگیرد گودر بازی کنید.
جمعه ترجیحا بعد از اذان ظهر بیدار شوید.
در اتاق خود بمانید و از معاشرت با سایر اهل خانه اکیدا خودداری کرده و روزه ی سکوت بگیرید.
از ساعت ۱۱ شب به بعد میتوانید آلارم گوشی را برای فردا صبح روشن کنید.
بهتر است تا قبل از ساعت ۱ خواب باشید.

نتیجه گیری اخلاقی:
با این روش شرط میبندم فردا هفته خوبی را آغاز خواهید کرد!

۹ نظر:

Iman گفت...

(:)
مثل شکلک بالا میشه به زندگی دوجور نگاه کرد!
سلمان! ای کاش عظمت در نگاه تو باشد

Unknown گفت...

هــــــــــی !

یکـ عدد دختر گفت...

من می میرم اگه با کسی حرف نزنم...چه دل کلفتی داری تو...

Iman گفت...

و اینگونه آخرین ساعات آخرین روزهای هفته با من و احسان خوش گذشت@

رقصنده برای کورها... گفت...

کلا این جور آخر هفته های سکسی و هیجان انگیز از بس تو زندگی ما ایرونی ها زیادن که دیگه روی کسالت رو هم زرد کردن!

یازده دقیقه گفت...

از بیمارستان داشتم ازگودر این پستت را می خواندم و هی توی دلم می گفتم هوووم... هوووم
به اهل بیت که رسیدم منفجر شدم از خنده. همه برگشتن با تعجب بهم نگاه کردم!

ايوب گفت...

پيشنهاد سر آشپز اينكه اسلن نخواب كهكه كل ماهت را گارانتي كني مثل من

Unknown گفت...

چقدر آخر هفته‌های ماها عین همدیگه شده... منم پنج‌شنبه صبح(البته ساعت 12:30) که کارامو ول کردم و زدم به خیابون واسه قدم زدن، 4:30 اومدم خونه کسی نبود، 9 که رسیدن، حوصله‌م رو سر بردن، دوباره زدم بیرون و کی رسیدم، نمی‌دونم... مسخرگیش اینجاست که مسنجرم آن می‌مونه و بقیه میان دری وری می‌گن که تو اگه هستی چرا جواب نمی‌دی!!!

ولی باید هر چه زودتر واسه خودم یه پلی‌لیست با همون اسم پیشنهادیِ تو طراحی کنم...

roodi گفت...

آخر هفته از این گندتر نمی‌شه