یکشنبه، دی ۰۵، ۱۳۸۹

505

یه دوستی دارم که دانشگاه یزد داره فوق لیسانس میخونه. همین الان زنگ زد و یه ماجرایی رو برام گفت که دلم نیومد اینجا ننویسمش.

تعریف کرد:
سر ِ کلاس ِ روش تحقیق پیشرفته استاد داشت راجع به Grounded Theory * صحبت میکرد و توضیح میداد که چیه و از اینجور حرفها.

  • دوست من: پس یه چیزی شبیه به tag (برچسب) های توی بلاگر میمونه استاد نه؟
  • استاد: مگه بلاگ اسپات همچین قابلیتی هم داره؟ من خودم اونجا وبلاگ دارم ولی تا حالا ازش استفاده نکرده م. میشه نمونه ش رو نشون بدی؟
  • دوست من: بله استاد، اجازه بدید...
چلیک چلیک چلیک... تق (صدای کلید Enter )
... و اینگونه "اتاق شماره ی من" روی پرده ویدئو پرژکتور کلاس درس ظاهر میگردد تا گامی کوچک در جهت پیشرفت علم و دانش برداشته باشد!

* : روشی برای آنالیز داده های متنی.


پ.ن: اتاق شماره ی من هستم، اینجا دانشگاه یزده، دارم آنالیز داده های متنی درس میدم.
آی لاو یو پی ام سی!

۱۱ نظر:

یازده دقیقه گفت...

اونم این تگ های با حال تو : یکی منو بغل کنه.. من و همسرم گوگل .. هاها

Unknown گفت...

:)))) mordam az khande !!!! makhsusan ba in peyneveshtet !

Unknown گفت...

منم با مهر موافقم، اون "من و همسرم گوگل" خیلی دوست داشتنیه، هر چند که بنده ارادتِ خاصی به برگ گل دارم...
یه حسی دارم بهش که انگار زن داداشمه! :دی

رقصنده برای کورها... گفت...

کاش تو یکی از کلاسهای مزخرف ما هم از این اتفاقها می افتاد! خیلی جالب بود!

من گفت...

سلملان مشهور شدي!:دي

یک عدد دختر گفت...

الان دقیقا کجای اناتومیت عروسیه؟

HaDiS گفت...

الان چند تا خوشالی سلمان؟!!
:-P

دانای کل گفت...

الان واس همینه اینجارو خوشگل و شیک و پیک کردی؟

شادی گفت...

آخی نازی... منم خوشحال شدم... تو خوشحالی الان؟؟؟ دوس جونم رفته یزد

MiM گفت...

hoooraaaaa!

Hel. گفت...

:))))))))
پ.ن.!