چهارشنبه، اردیبهشت ۰۷، ۱۳۹۰

دوقلو دارم

همین چند ساعت پیش متوجه شده ام که چند ماهه یدونه MacBook Pro هم حامله بوده ام و خودم خبر نداشته ام. با دکتر که صحبت میکردم گفت تا 1 ماه دیگه حتما زایمان میکنی. توی سونوگرافی تشخیص دادن این یکی هم دختره، سایزش هم 13.3 اینچ ه.

آخه ماه 4-3 بارداریم که بود بچه رو دختر تشخیص دادن و خبری از یه جفت دیگه نبود.
چون میدونستم دختره اسمش رو Marie Anne انتخاب کردم.
کلی پس انداز کرده بودم که واسه دخترم رینگ و لاستیک بخرم... سیستم صوتیش رو عوض کنم... اصلا میخواستم حسابی میک آپش کنم...
حالا من موندم و 2 تا دختر رو دستم. یه مادر تنها که سرپرست خانواده هم هست چه خاکی تو سرش باید بریزه آخه؟

پ.ن: فردا صبح میخوام برم بانک تقاضای دسته چک بدم. من میدونم، آخرش سر از زندان در میارم. حالا ببین کی بود گفتم!

۴ نظر:

Unknown گفت...

آخ چقدر خندیدم با این پستت. من عاشق این ولخرجی های تو ام. چه دخترایی بشن واسه باباشون.

من گفت...

2تا؟
اون يكي كدومه؟ :پي

من گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
آلبا گفت...

سلمان جان ببينيم دختر من زودتر دنيا مياد يا دختر تو!!