پنجشنبه، اسفند ۰۵، ۱۳۹۵

710

دقیقا یک هفته است که درست و حسابی نخوابیده‌ام. خواهر و مادر مغزم گاییده شده از بس که هی فکر و خیال‌های تخمی و درب و داغان کردم و به هیچ جواب درست درمانی هم نرسیدم. هی تلاش میکنم تا به فیلان سمت چپم دایورت کنم اما نمی‌توانم.

برای این ترم ۱۱ واحد انتخاب کردم و از همین الان می‌دانم که روش تحقیق و طرح (۱) دهانم را سرویس خواهند کرد. اگر همه چیز به خوبی و خوشی بگذرد، ترم بعد طرح ۲ و ۳ را با هم برمی‌دارم و ترم بعدتر فقط پایان نامه می‌ماند.

چند روزی هست که دستم به دکتر و آزمایش و اینجور کوفت و زهرمارها بند شده است. اوضاع آنزیم‌های کبد به شدت قر و قاطی شده و باید حواسم را جمع کنم. دور غذای بیرون و ساندویچ و پیتزا و عرق سگی را هم باید خط قرمز بکشم. فشار خونم پایین افتاده و یک جورهایی می‌شود گفت که ضربان ندارم. با یک ریتم خیلی ملو کلا دارم به فنا می‌روم.

برای اینکه همه‌اش هم چس ناله نباشم تک آهنگ جدید Coldplay را گوش کنید و حالش را ببرید