چهارشنبه، دی ۱۰، ۱۳۹۹

LUNE

 بر خلاف دیشب که افسرده و پریود بودم، اما امشب حالم بهتر است. یک پلی‌لیست خوب روی اپل موزیک پیدا کرده‌ام و این موقع شب با سیستم صوتی و صدای بلند برای خودم گذاشته‌ام و دارم حالش را می‌برم. شما هم اگر دوست داشتید می‌توانید از اینجا گوش کنید.

امروز صبح استاد راهنما جواب دادند که اوکی است و حالا هم می‌خواهم با خودکار گزارش بی سر و ته را پاکنویس کنم و اسکن و آپلود.

هر روز صبح که بیدار می‌شوم و سر کار می‌روم و شب دوباره برمی‌گردم به گوشه دنج خانه، بیشتر به این نتیجه می‌رسم که هرچه زودتر باید کَنده شوم و بروم. نمی‌دانم کجا.. نمی‌دانم کِی.. فقط می‌دانم که در یک لحظه می‌خواهم چشم‌هایم را ببندم و همه خوشی‌ها و ناخوشی‌ها را بگذارم پشت سرم و بروم.

in the back of my mind, in the fading light, in the rain
in the dead of the night when it all goes quiet, in the pain
you're weaving through my dreams until I wake
and the moments fly by but the memory always remains

(Kasbo  - Lune /ft. Vancouver Sleep Clinic)

۱ نظر:

من گفت...

اینو دانلود کردم. به نظرم یه پلی لیست جامع درست کن :دی

پاسخحذف