سه‌شنبه، مهر ۱۷، ۱۳۸۶

19

سلام به همه دوستای خوبم

حال و احوال چطوره؟

اول از همه، تارا خانوم باز هم لینک ها رو به melodi2jiji فرستادم.

خوب امروز چه خبر؟

هیچی... صبح دلی از عزا در آوردم. تا ۹.۵ خوابیدم. خیلی فاز داد. یه چیزی خوردم و رفتم بیرون. چندتا کار بانکی داشتم. تا خود ۱۲.۵ بانک بودم. دیگه به زرو همه رو انداختن بیرون! بهدش هم یه سری به ساختمان زدم. همه چیز رو به راه بود. موقع برگشتن رفتم سراغ نصیری و dvdهایی رو که سفارش داده بودم رو گرفتم.

تقریبا ۲ خونه بودم. مامان و بابا بزرگم هم اومده بودن. خلاصه جای شما خالی نهار دور هم بودیم.

بعد از نهار ۱ ساعتی کتاب خوندم. بعدش هم یه چرت حسابی. خودمونیم اما امروز حسابی خوابیدم!

عصر حدود ساعت ۶ مامانم و خواهرم رفتن بیرون خرید. منم دوباره نشستم پشت کامپیوتر. حوصله ام سر رفته بود اساسی. ۱۰ دقیقه بعد خاموشش کردم. به هرکی هم که تلفن زدم حوصله بیرون نداشت.

دور خودم میچرخیدم... روی تختم نشسته بودم و به فیلم ها نگاه میکردم... کدوم رو ببینم؟

الان وقت مناسبی واسه فیلم جدید دیدن نبود چون ممکن بود که وسط کار یهو خاموش کنم برم سراغ یه کار دیگه (گرچه اینجوری نشد) اما همیشه فیلم های جدیدی رو که میگیرم سر فرصت و وقتی سرحال هستم میبینم چون میخوام حواسم ۱۰۰٪ پیش فیلم باشه!

Under World ... خیلی وقت بود که ندیده بودمش. از فیلم های مربوط به Vampire ها خیلی خوشم میاد. ۱۰ بار تا حالا دیدمش، mbc2 هم هرموقع بذاره باز هم میبینم. نشستم و تا یک ربع به ۹ دیدمش. از این "سلین" خیلی خوشم میاد. راستشو بخوای بدم نمیاد من هم خوناشام باشم!

فردا هم قسمت دوم under world رو میبینم.

ساعت ۹ "میزگردی با شما" با علیرضا نوری زاده برنامه داشت. ازش خوشم میاد. اون رو هم دیدم.

دوباره دلم برای کامپیوترم تنگید... همین الان اومدم و شروع کردم به نوشتن.

فردا ۴شنبه س. کلاس دارم. باید برم دانشگاه. باور کن اصلا حوصله ندارم. کاشکی این ۳-۲ ماه هم تمام میشد... (البته به شرطی که پاس بشن! )

فردا میبینمتون.

این هم یه آهنگ نسبتا قدیمی از Crazy Town که N میلیون بار گوشش دادم و فکر نکنم هیچ وقت ازش خسته بشم. اگه اشتباه نکنم باید ماله ۱۹۹۹ باشه. سوم دبیرستان بودم ( یا پیش دانشگاهی) که آلبومش اومد. یک روز تمام گوشش کردم تا بالاخره شعرش رو حفظ شدم! خوب یادمه که اولین بار کلیپش رو از DEE JAY tv دیدم. در زمان خودش خیلی باحال بود، مخصوصا با اون تاتو (tatu) های ستاره ای، visual effect های جالبی هم داشت. یادش بخیر DEE JAY، کانال خیلی خوبی... نمیدونم چرا تعطیل شد.

هیچ نظری موجود نیست: