دوشنبه، مهر ۱۶، ۱۳۸۶

18

یه سلام مخصوص به کاوه و شیما و تارای عزیز که همیشه لطف میکنن و بهم سر میزنن و چرت و پرت های منو میخونن.

راستشو بخواین الان که log in کردم و دیدم واسه پست قبلی ۳۲ تا کامنت اومده کلی ذوق از خودم در وکردم! . باز هم از این کارها بکنین.

تا یادم نرفته، شیما خانوم اون اینک هایی که برات فرستادم ماله RapidShare هستن. خیلی گشتم تا از جایی دیگه لینک پیدا کنم اما نشد. من خودم شخصا از رپیدشیر اصلا خوشم نمیاد چون سرعت دانلودش زیاد خوب نیست و از دانلود منیجر هم نمیشه استفاده کرد. برای دانلود هم احتیاجی به ثبت نام نداره. فقط باید گزینه Free رو انتخاب کنی، بعدش یه صفحه دیگه میاد که باید کد تایید رو وارد کنی و بعد دانلود شروع میشه. فقط یادت باشه که نمیتونی از دانلود منیجر استفاده کنی.

واسه تارا خانوم هم لینک ها رو میل زدم. همون آدرسی که توی کامنت بود.(ای دی melodi). اگه نیومده بگو تا دوباره بفرستم.

خوب چی بگم از امروز... راستش رو بخوای تصمیم داشتم که تا ساعت ۹ بخوابم اما حضرت موبایل راس ۷.۵ صدای زنگش بلند شد. طبق معمول آقای هوایی مشغول غر زدن بود. هیچی، خواب رو بیخیال شدم و رفتم دنبال کار و زندگانی!

تا ۱.۵ سر ساختمان بودم. اومدم خونه و بعد از نهار حدودا ۱ ساعتی کتاب خوندم و یه چرتی هم زدم. یهو تصمیم گرفتم بشینم apocalyptica رو ببینم. به نظرم خیلی فیلم جالبیه. حدودا ۷ بود که فیلم رو دیدم. بعدش به یکی از بچه ها زنگیدم تا بریم بیرون یه گشتی بزنیم.

آخ که باز دوباره دلم Shot Gun خواست... نمیدونم چرا این مدلی شدم من؟! به خدا اینجوری نبودم، بد جوری روی مخ آدم پیاده روی میکنن . (به نظرتون مریض نشدم من؟!)

همین الان که ساعت ۱۱ باشه اومدم خونه. هنوز لباس هام رو در نیاوردم که متوجه شدم پشت کامپیوتر هستم و دارم مینویسم. وقتی آپ زدم میخوام برم بشینم Friends ببینم.

امروز یه جایی یه جمله از فیثاغورث (امیدوارم املاش رو درست نوشته باشم!) خوندم که جالب بود:

"طلا را بوسیله آتش ... زن را بوسیله طلا ... و مرد را بوسیله زن، امتحان کنید"

امروز وقتی به بلاگ شیما سر زدم اون پایین نوشته بود Have a Nice Day

با این جمله منم یاد آهنگی از Bon Jovi با همین اسم افتادم. امیدوارم که شما هم خوشتون بیاد ازش.

آخرهای آهنگ هم میگه: (خیلی باهاش موافقم)

Now when this world keeps trying to drag me down
I've gotta raise my hands to stand my ground
Well I say, have a nice day


هیچ نظری موجود نیست: