چهارشنبه، مهر ۲۵، ۱۳۸۶

باز هم 4 شنبه و بی خوابی

سلام به همگی

حال و احوال خوبه؟

از امروز چی تعریف کنم؟

خب دیشب که مثه همیشه تا دیروقت بیدار بودم. صبح ساعت ۵:۱۰ صدای آلارم موبایل بلند شد. دلم میخواست خوردش کنم... تازه خوابم برده بود. اما چه میشه کرد؟ ۴شنبه ها کلاس دارم دیگه

قسم میخورم وقتی داشتم مسواک میزدم خواب بودم! خلاصه اینکه ۱ لیوان شیر خوردم و راه افتادم. هوا هم یه خنکی باحالی داشت. یخ بود.

هرچی میکشم از دست این ایران خودرو هست... آخه ۵.۵ صبح من از کجام تاکسی بیارم؟! تازه با اون اتوبوس های لعنتی باید برم دانشگاه... (اتعاق۷۴۳اتبلغ۴یبدذلمی لابل۹۸۴نمیبت)(اینجا نشون دادم که قااااط زدم)

مثه آدم هایی که تو خواب راه میرن از وسط خیابون میرفتم... هیچ اثری از موجودات زنده نبود... حتی موش هم تو جوب نبود.

حدودا بعد از ۲۰ دقیقه قدم زدن از دوردست ها سر و کله یه پیکان قراضه (که بیشتر شبیه دزد دریایی بود) پیدا شد. دربست گرفتم تا ترمینال. اونجا هم یه ۲۰ دقیقه ای صبر کردم تا ۲ تا از بچه ها رسیدن و حرکت کردیم.

تا ساعت ۸.۵ که رسیدیم دانشگاه خواب بودم. صندلی های این اتوبوس ه فاز میدادن واسه خواب

سر کلاس "پی" سرحال بودم اما برای "سازه بنایی" دوباره شارژ باتریم تمام شده بود و واسه "راه آهن" هم خواب بودم. دیگه تحمل نداشتم سر کلاس "اصول تصفیه آب و فاضلاب" برم. ۲دره زدم!

نمیدونم چرا وقتی سر کلاس خوابم میاد به محض اینکه کلاس تمام میشه دوباره سرحال میشم؟!

بگذریم... همش حرف خواب شد... ۶ خونه بودم. (تو راه برگشتن هم ۲ ساعت خوابیدم!)

کار خاصی نداشتم. علاف واسه خودم میتابیدم. ساعت ۸.۵ نشستم پای so you think you can dance . سری جدیدش رو mbc4 داره پخش میکنه. برنامه جالبیه.

توی اعلام برنامه ها بعد از grey's anatomy حدود ساعت ۱۰.۵ میخواست Brit Awards 2007 بذاره. کلی ذوق کردم. ۱ ساعت برنامه رو دیدم اما حال نکردم باهاش... اصلا جالب نبود

ترجیح دادم بیام و اراجیف بنویسم!

دیروز هم یه آهنگ از Britney Spears توی M6 music دیدم. با اینکه ازش متنفرم اما از بیت این آهنگش خوشم اومد واسه همین هم دانلودش کردم.

(اول آهنگ میگه: ?is Britnet Bitch ... من هم میگم: ohhh yeah baby, she is)

ممنون که همیشه به یاد من هستید.

تا بعد

بدرود

راستی... این سایت 4shared که من روش آپلود میکنم امروز دیدم که فضاش رو زیاد کرده، 5 گیگابایت. کلی خرت و پرت میتونم بریزم توش

Gmail هم همینطور... الان شده 3.6 گیگابایت

یادمه یه زمانی وقتی تازه Pentium 233 گرفته بودم (که تو اون زمان ابر کامپیوتر بود) کل کارد دیسک من میدونید چقدر بود؟ ... حدس بزن ... فقط GB 1.96

خنده داره... نه؟ الان مموری گوشی موبایلم حجمش 2 GB

هیچ نظری موجود نیست: