جمعه، آبان ۱۸، ۱۳۸۶

34

از هم یه جمعه دیگه... مثه قبلی ها... مو نمیزنه!
باید ولش کنی به حال خودش
دیشب یه ۲ جین مهمون داشتیم... واسه شام
همیشه وقتی واسه شام مهمون داریم مامانم ۲ تا هندونه بزرگ میزاره زیر بغلم و چیدن میز رو میذاره گردنم. باید سفره آرایی کنم!
جای شما هم خالی بود.
امروز تا ۱۱.۵ خواب بودم. ای حال داد...
امروز روز Cold Play بود. مینمم ۴~۳ ساعت آلبوم X & Y رو گوش می کردم. خیلی باهاش حال کردم. نمیدونم این ۲ سال چرا از آلبومش اینقدر خوشم نیومده بود!
از اونجایی که امروز نه کسی رو دیدم و نه با کسی تماس داشتم و نه فیلم جدید دیدم و خلاصه اینکه انفرادی بودم، بنابراین وراجی هم نمیتونم بکنم. بهتون استراحت دادم!
درسته که چیزی واسه گفتن ندارم اما میخوام مثه مردم غیور و شهید پرور و پرشور و انقلابی همیشه در صحنه حضور داشته باشم!!!
درضمن، امروز کلی اخبار گوش کردم. اوضاع خیلی قاطی پاتیه. خدا به دادمون برسه
داشت یادم میرفت... یه آهنگ معرکه از Cold Play گذاشتم براتون. مطمئنم که خوشتون میاد.
یه چیز دیگه... تازه، ورژن 2.0.0.9 فایر فاکس هم اومد. همین الان آپدیت کردم.
باز هم یه چیز دیگه!!! ورژن جدید Gmail هم اومد. خدا شده... دمشون گرم. درد و بلاش بخوره تو سر Yahoo با این ورژن جدید مسخره ش.
دیگه برم... خوبه هیچی واسه گفتن نداشتم!

هیچ نظری موجود نیست: