چهارشنبه، آذر ۲۸، ۱۳۸۶

47

سلام به همگی
امیدوارم که مثه همیشه خوب و خوش باشید
از کامنت هایی که واسه پست قبلی گذاشتید معلومه که یه جورایی حس کنجکاوی همه فعال شده!
میخوام یه ذره کمکتون کنم. "فری" اسم جدید یه نفره که هیچ کدوم نمیشناسیدش. شهریار جون، شما هم نمیشناسیش چون منظورم "فری راسو" یا همون "فرهود" خودمون نیست!
در مورد اون جنسی هم که معامله شد... راستش رو بخوای نمیدونم چرا از کلمه جنس استفاده کردم، اصلا نمیدونم چرا این مدلی نوشتم. چون اصلا هیچ جنسی در کار نبود. اون چیزی که رد و بدل شد اصلا و ابدا ماهیت ماده نداشت. دقیقا انرژی بود!
شما فرض کنید که یه خبر خوب بود... مثلا اینکه من از سربازی معاف شدم... یا یه بوسه... یه پیشنهاد خوب واسه کار.... ، هر چیزی میتونه باشه.

بگذریم... دیگه چطورین؟ خوبین؟ خوش میگذره؟ چه خبرا؟
هیچ توجه کردین که امروز ۴شنبه س و من دانشگاه نرفتم؟ آخه امروز صبح توی دانشگاه یه کنفرانس بوده که همه کلاس های صبح تعطیل بودن. واسه همین هم من دانشگاه نرفتم اما به احتمال زیاد فردا باید برم دانشگاه چون باید پروژه بتن خودم رو تحویل بدم. البته هنوز هم وقت واسه تحویل دادن دارم اما میخوام هرچه زودتر از دستش خلاص بشم.
امروز تنها کار مفیدی که انجام دادم این بود که واسه یکی از دوستام رفتم و یه کتاب خریدم. همین. بعد از ظهر هم نشستم و فیلم Match Point رو دیدم. خیلی باحال بود. حدود ۷ هم باید برم و DVD های جدیدی رو که سفارش دادم بگیرم. ۱ ماهی میشد که فیلم نگرفته بودم.
شارژ adsl هم داره ته می کشه... همین روزهاس که قطع بشه و دوباره باید شارژ کنم.
امروز شهریار زنگ زد و گفت یه آهنگ آپلود کرده و میخواد تا شماها هم گوشش کنید. لینک مستقیمش رو براتون گذاشتم.
نمیدونم چرا این چند وقت همه آهنگ هایی رو که میذارم ملایم هستن. از پست بعدی دوباره میخوام از همون style همیشگی خودم بذارم. دیگه داره زیادی light میشه

بیا ای دل کمی وارونه گردیم
برای هم بیا دیونه گردیم
شب یلدا شده نزدیک ای دوست
بیا برای هم هندونه گردیم

پیشاپیش یلدای همه مبارک

پ.ن: دلم نیومد اینو به شیما و تارا نگم. بابا دم شما خیلی گرم... هنوز پست من آپ نشده شما دوتا ۱۴ تا کامنت گذاشتین. به این میگن تله پاتی!

در ضمن من و شهریار Jewel رو هم خوب میشناسیمش. من چندتا کلیپ از سالهای ۹۷ و ۹۸ روی vhs دارم ازش. نمیخوام تعریف کنم اما آرشیو موزیک من و شهریار یکی از کاملترینهاست.

هیچ نظری موجود نیست: