دوشنبه، آذر ۱۲، ۱۳۸۶

من اینجام

سلام به همه
میدونم که غیبت هام خیلی طولانی شده، حتما با والدینم میام که غیبت هام رو مجاز کنم!
قرار بود شنبه بیام آپ کنم اما نمیدونم چطور شد که الآن اومدم.
راستش این چند وقت خیلی الکی الکی مشغول بودم و نمیدونم این روند مسخره تا کی میخواد ادامه داشته باشه. همه برنامه هام قاطی پاطی شده. بد جوری کلافه شدم. میدونی... هیچ کار خاصی نمیکنم اما عقبم!!!
فقط اومدم بگم که دلم واسه همه تنگیده. البته بجز شیما کسی تازگی پست جدید نداده. به نظرم مد شده که تند تند پست ندن!
خیلی حوصله ام سر رفته... کلافه ام. این چند وقت اصلا فرصت فیلم دیدن رو هم نداشتم. خودم تعجب میکنم که چطوری این ۲ هفته من فیلم ندیدم؟!
این ManoN هم که همه اش پادگانه. بیچاره ۱ روز در میون باید شیفت بمونه.
حوصله درس خوندن هم ندارم. ۱ هفته س که صفحه ۵۰ جزوه ام همینطوری باز روی میزم مونده. اتاقم وحشتناک شده. خودم هم توش گم میشم.
در ضمن، توی قرعه کشی ۴ام ایران خودرو هم خبری از اسم ما نبود. فکر کنم کلا من رو فراموش کردن!
من ماشینم رو میخوام...
این هم یه آهنگ خیلی قشنگ از آلبوم جدید Bon Jovi که خیلی دوستش دارم. امیدوارم که شماها هم ازش لذت ببرید.

هیچ نظری موجود نیست: