چهارشنبه، آذر ۱۴، ۱۳۸۶

کلاس مالیده

سلام به همه
امروز روز خیلی خوبیه. چرا؟ واسه اینکه دیشب کیومرث زنگ زد و گفت یه چیزایی شنیده که ظاهرا فردا کلاس پی و روسازی تشکیل نمیشن. ساعت ۸.۵ بود
من رو میگی؟ کلی ذوق کردم! آخه فقط با "ابوطالبی" کلاس دارم و وقتی واسه یکی از کلاس ها نمیاد یعنی اینکه کلا ابو Fail شده. همون موقع زنگ زدم به ManoN و با هم قرار گذاشتیم تا بریم یه ذره walk بزنیم.
مثه بچه مدرسه ای ها ۳شنبه شب که میشه عزای فردا رو میگیرم. خلاصه اینکه دیشب خیلی حال کردم با این کیومزث. خبر خوبی داد. بعدش هم به مهران هم زنگ زدم و جریان رو بهش گفتم. اون هم واسه ۱ کلاس که تشکیل نمیشه کلا تعطیل کرد. به امید هم زنگ زدم اما جواب نداد.
دیشب هوا واقعا عالی بود. جون میداد واسه پیاده روی. کلی راه رفتیم و حرف زدیم با هم. بعدش هم رفتیم کافه سیب نشستیم و قهوه موکا نوش جان کردیم. یکی از GF های قدیم رو هم دیدم اونجا که با دوستش اومده بود. خواستم برم باهاش سلام و احوال پرسی کنم اما اصلا به روی مبارکشون نیاوردن. من هم پشیمون شدم.
اینقدر لجم میگیره از این جور آدم ها... مثلا چی میشد اگه مثه آدم ۳۰ ثانیه وقت صرف میکردی تا فقط بگی "سلام. حالت چطوره؟ خوبی؟" همین. بعدش هم میتونستی به زندگیت ادامه بدی. با دوست پسرت هم نبودی که بخوای جلوی اون بیچاره فیلم بازی کنی. درسته که دیگه با هم relationship نداریم اما دلیل نمیشه که اگه یه روزی یه جایی همدیگه رو دیدیم مثه احمق ها رفتار کنیم. واقعا نمیدونم چه فکری میکنن. من هیچ وقت اینجوری رفتار نمیکنم. نمیدونم... شاید توقع من زیاده.
بگذریم. همین الان آقا شیره تلفن زد و گفت چرا آهنگ های منو نمیذاری؟ مگه نمیبینی کلی درخواست دادم؟
از اونجایی که شیره رو خیلی دوستش دارم همین الان آهنگ درخواستی رو گرفتم. bitrate ش رو ۱۲۸ کردم و آپلودش کردم. این شما و این هم Kelly Clarkson - Sober . لذتش رو ببرید. من هم خودم خیلی دوستش داشتم.
راستی یه چیز جالب. دیشب یه سری هم به نمایندگی adidas زدیم. یه مدل کفش RunningShoe 2008 آورده بود. اگه گفتی چقدر؟ ۳۵۷ هزار تومن. باتری میخورد!!! ، دکمه - و + داشت تا کفی کفش رو نرم یا سفت کنه. جالبه ها... . وقتی M6 خریدم از این کفش ها میخرم!!!

هیچ نظری موجود نیست: