دوشنبه، بهمن ۰۸، ۱۳۸۶

عنوان ندارد

سلام بچه ها
چطورمطورین؟ خوش میگذره؟ چه خبرا؟
من که امروز همه ش خونه بودم. از هیچ جایی هم خبری ندارم. صبح ممد حلزون اومد سراغم و ۱۰ تا از DVD هام رو برداشت و برد. راستش رو بخوای اصلا خوشم نمیاد به هر کسی فیلم بدم اما بعضی وقتا آدم گیر میوفته و هیچ چاره ای جز تسلیم نداره. خدا میدونه من چقدر فیلم و موزیک به این و اون دادم و دیگه برام پس نیاوردن. مثلا چند وقت پیش دنبال فیلم DooM میگشتم اما پیداش نکردم و نمیدونم پیش کی هستش. باید تمرین کنم که توانایی گفتن "نه" رو داشته باشم. مثلا همین حلزون میره و ۲ ماه دیگه سر و کله اش پیدا میشه و ۱۰ تا جسد DVD بهت تحویل میده.
حدود ساعت ۷ بود که یه کاری داشتم که تا ۹ طول کشید اما در نهایت دست از پا درازتر برگشتم و Mission Fail
در یک اقدام جدید تصمیم گرفتم که ریش بذارم و البته مشخص نیست که تا کی بتونم تحمل کنم! (بد شانسی فردا شب هم با ManoN شام توی هتل دعوت داریم... نمیدونم اصلاح کنم یا نه؟! - یه جورایی احساس میکنم زشته اما دلم نمیاد اصلاح کنم)
فردا صبح ساعت ۸ هم واسه ماشین از یه تعمیرگاه نوبت گرفتم تا ببرمش این لگن رو درستش کنن. امیدوارم یدکی اون ژیگلور مسخره رو پیدا کنم.
یه خواهش هم از همه بلاگرها دارم... اون لوگوی پایین رو میبینید؟ خواهشن شما هم به اونجا برید و اگه دوست داشتید اعلام حمایت کنید و اگه هم تمایلی به این کار ندارید لااقل فقط اون لوگو رو از از سایت اصلی توی بلاگتون قرار بدید.

لحظه های خوبی در پیش داشته باشید

هیچ نظری موجود نیست: