یکشنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۸۶

ما خوب می باشیم

سلام به همه دوستای خوب و مهربونم
مرسی که اینقدر به فکر من بودید. تا وقتی که شماها رو دارم هیچی نمیتونه منو ناراحت کنه و الان هم میخوام بگم که مثه همیشه سر و مر و گنده ام!
خیلی دلم میخواست تا همون دیروز آپ میزدم اما واقعا فرصت نشد. کلی کار داشتم.
امروز از صبح ساعت ۸.۵ تا ۳ بعد از ظهر دستم به این ماشین قراضه بند بود. موقعی که موتور سلو کار میکرد اول یه فیوز ۱۰ آمپر میسوزوند و بعدش هم تپ، خاموش میشد. تنها کاری میتونستی بکنی این بود که گاز بدی تا خاموش نشه. تصورش رو بکن... توی خیابون داری میری، ترمز میکنی که ماشین وایسه و در همون لحظه گاز هم میدی تا خاموش نشه!!!
آقا نوید باتری ساز طبق تقشه ای که داشت به این تنیجه رسید که یه جایی توی سیستم جرقه زنی باید ایراد داشته باشه و نهایتا ایراد کار در کاربراتور پیدا شد. سوزن یکی از ژیگلورهای برقی جام کرده بود و توی پیستونش حرکت نمیکرد و فیوز میسوخت. از ۱۱ تا ۱ بعد از ظهر هرچی نمایندگی سایپا بود رو چک کردم اما این قطعه لعنتی رو پیدا نکردم. بیچاره آقا نوید با هر نکبتی که بود یه خورده ازش پیلیسه گرفته و تا حدودی روونش کرد اما کاملا درست نشد و باز هم فیوز میسوزونه. ما هم از رو نرفتیم و بجای فیوز ۱۰ آمپر یه فیوز ۱۵ آمپر گذاشتیم تا موقعی که ژیگلور پیدا کنم.
بعد از ظهر هم کلاس مثنوی داشتم. خیلی خوب بود.
یه نکته خیلی جالب راجع به بلاگ "مترسک فیلسوف" براتون بگم. ظاهرا ۲ تا مترسک داریم که یکی اصلی و یکی دیگه تقلبی.

طبق چیزایی که من فهمیدم مترسک اصلی رو از اینجا میتونید ببینید (که فیلتر هم شده!!!) و اون یکی رو هم از اینجا میتونید بخونید. این یکی هم دیدنش ضرر نداره. واقعا عجب دنیای عجیب و غریبی داریم!!!

دیروز داشتم multivision میدیدم که یهو چشمم به یکی از کانال هاش افتاد که کنسرت Gwen Stefani گذاشته بود. از این بشر خیلی خوشم میاد. همیشه ۱ جوره... style ش مخصوصه خودشه. یه اعتراف هم باید بکنم که به نظر من Body بی نظیری داره. بدنش رو خیلی دوست دارم. واسه همین هم یکی از آهنگ های قشنگش به اسم i'm just a Girl رو براتون گذاشتم.

هیچ نظری موجود نیست: