پنجشنبه، اسفند ۰۹، ۱۳۸۶

آب

"البته واضح و مبرهن است که آب مایه حیات مسلمین است، لیکن اگر آب نباشد ملت نمیتواند حتی انگشت دست خود را در دماغش ببرد" - امام سلمان «ره»

امروز بعد از ظهر از ساعت ۲ تا فکر کنم ۸ و ۹ شب آب قطع شده بود و این موضوع باعث شد که ما قدر آب را بیش از پیش درک کنیم و بفهمیم که بدون آب حتی نمیتوان دوش گرفت تا این بوی سگی را از خودمان جدا کنیم.
از صبح تا بعد از ظهر رو نمیگم که چطوری گذشت چون گفتن نداره. مثه همیشه. خواب + کامپیوتر + خواب
۷:۳۰ با ManoN قرار گذاشتم تا بریم walk بزنیم. حداقل خوبیش این بود که مقادیر زیادی انسان مشاهده کردیم و کمی روحیه م شاد شد. بعدش هم رفتیم کافه سیب توی خیابون خورشید و به این نتیجه رسیدیم که "قهوه موکا" با "قهوه ونیز" هیچ فرقی نمیکنه، اصولا همه شون مثه همدیگه هستن با این تفاوت که اسم و احتمالآ فنجونشون فرق میکنه!!! (من نمیدونم این اسم های جانگولک رو از کجا در میارن)
از اونجا تا خونه رو پیاده برگشتم. هوا عالیه. جون میده واسه قدم زدن و پیاده روی. اگه اون شخص VIP هم باهات باشه که دیگه نگو...
خلاصه این هم از امروز. بدکی نبود. فردا صبح هم ممد آقا تشریف میارن واسه Part 2 . امیدوارم آخرین قسمت باشه.
امشب به جای آهنگ یه ویدیو خیلی جالب گذاشتم.
شب همه خوش

پ.ن: امروز متوجه شدیم که " آی دی" salman24x ما که در یاهو بود هک شده است. ما هم در آنجا یک salman24h ساختیم تا با ID جی میلمان ست شود. البته جناب هکر تمام پروفایل هایمان را پاک کرده بود. از همینجا به این جنایت کار اعلام میکنم که اگه جرئت داری بیا این یکی رو هک کن!

هیچ نظری موجود نیست: