جمعه، خرداد ۲۴، ۱۳۸۷

133

سلام به همه
مرسی از اینکه اینقدر به من سر زدین و سراغم رو گرفتین.
راستش دلیل غیبت من این شرکت های دره پیت adsl هستن که با این مسخره بازی هاشون اعصاب آدم رو خط خطی میکنن.
۱ سال بود که سرویس ۵۱۲ داشتم و ماهی ۱۰ تومن میدادم. همیشه هم ۳ ماه شارژ میکردم. نزدیک ۱ ماه پیش یه دفعه سرعتم شده بود ۸ - ۷ کیلوبایت بر ثانیه. یعنی چیزی حدود ۶۴ کیلوبیت. و این یعنی فاجعه. هر روز هم به پشتیبانی زنگ میزدم و اونا هم هی امروز و فردا میکردن که درست میشه.
۳ چهار روز پیش دیدم که اصلا کانکت نمیشم. آخر خرداد دوره ی ۳ ماهه م تمام میشد اما مطمئن بودم که حداقل ۱ گیگ حجم برام باقی مونده، تازه با اون سرعت افتضاح که نمیشد دانلود کرد.
حوصله ت رو سر نبرم... با تماس های مکرر فهمیدیم که حجم ماهانه ته کشیده... تازه از اون ۵۱۲ ماهی ۱۰ تومن هم خبری نیست. دپ زدم اسیدی...
ما هم به خیال خودمون لج کردیم و گفتم دیگه از صبانت نمیگیرم، این همه شرکت هست، انگار که نو برش رو آورده...
۲ روز تمام داشتم این طرف و اون طرف زنگ میزدم و هی شاخ در میاوردم! قیمت ها فضایی رفته بالا... باز هم خدا پدر و مادر همین صبانت رو بیامرزه... دیروز ظهر ساعت ۱۲ روفتم بانک و ۳۰ تومن ریختم به حسابشون و زنگ زدم گفتم همون سرویس ۶۴ مسخره تون رو برام شارژ کنید. الان مثه این میمونه که یه dial up ی دارم که قطع نمیشه، تلفن هم اشغال نیست.

پ.ن: ما به این بی برقی های مکرر اعتراض داریم!

هیچ نظری موجود نیست: