شنبه، دی ۲۸، ۱۳۸۷

کش مکش

دقیقا ۱ هفته س که مدام دارم با یه آدمی که نمیدونم اسمش رو چی بذارم جَر و بحث میکنم. تازه اون هم یه سری مسایل مسخره ی بچگانه که اگه براتون تعریف کنم خدای نکرده از شدت خنده ممکنه دچار ترکیدگی بشین!!!

هی هرچی من کوتاه میام و میخوام قضیه رو فیصله بدم، تازه بدتر میشه و هی طلبکارت میشه. بعدش میشینم و دلیل و منطق براش میارم که بابا قضیه اصلا این نیست، قانع میشه و میگه "قبول دارم که اشتباه کردم اما تو بیجا میکنی که با من اینطوری حرف میزنی" و بعدش دوباره همه چیز از اول شروع میشه و روز از نو، روزی از نو!!!

این بشر دیگه دست خود ِ منو که استاد تناقضاتم، از پشت بسته. هرچی میگی یه بی ربط دیگه ای بهت جواب میده که مُخت سوت میکشه. اگه این شکلی بخواد پیش بره فکر کنم دست آخر یه چیزی هم بدهکار بشم.

بابا اصلا با خودم بودم، گه خوردم... من یکی رو بیخیال شو لطفا

***
خودمونیم، بی بی سی فارسی عجب کانال باحالیه. خداییش انگلیس مشت محکمی به دهان آمریکا زد!

هیچ نظری موجود نیست: