دوشنبه، اسفند ۰۵، ۱۳۸۷

دانلود از YouTube

اگه مثه من و شیما دلتون میخواد موزیک ویدئوهای دلخواهتون رو توی iPod تون هم داشته باشین و ازشون لذت ببرید تنها کاری که باید بکنید اینه که اون ویدئو رو از یه جایی دانلود کنید و بعدش با iTunes روی آی پاد بریزیدش.

برای خیلی ها ممکنه پیدا کردن لینک سالم و با کیفیت مشکل باشه ولی از روی YouTube خیلی راحت میشه ویدئوهای با کیفیت و سالم رو پیدا کرد اما باز هم یه مشکل کوچیک هست و اون هم اینکه از روی یوتیوب نمیتونید چیزی رو دانلود کنید. ولی جای نگرانی نیست، از یوتیوب هم میشه دانلود کرد ولی مجبورید تا یکی از این کارها رو انجام بدین:

اگه از فایرفاکس استفاده میکنین ساده ترین راه اینه که یکی از اکستنشن های مخصوص دانلود از یوتیوب رو، روی مرورگرتون نصب کنید و با خیال راحت لینک ویدئو رو بهش بدین و دانلودش کنید.
روش دیگه اینه که به یکی از سایت های videoDL یا keepvid و یا vixy برین و لینک ویدوئوی مورد نظر رو بهش بدین و در عوض لینک دانلود بگیرید.
یه روش ساده ی دیگه هم هست. به اینجا برید و برنامه رو دانلود و نصب کنید. بعدش خیلی ساده لینک ویدئو رو بدین و در عوض لینک دانلود پس بگیرید!

با همه ی این حرف ها اگه باز هم چیزی رو که دنبالش هستین رو نتونستین گیر بیارین کافیه تا یه پیغام واسه من بذارین تا براتون ردیفش کنم.

هیچ نظری موجود نیست: