جمعه، اسفند ۲۳، ۱۳۸۷

توهم نیمه شب

امشب داشتم با یکی از دوستام حرف میزدم که موضوع به جایی کشید که بهش گفتم من باز دوباره دلم خواست دختر بودم!

و اما یه سری از کارهایی که امشب هوس کردم اگه دختر بودم دوست داشتم انجام بدم:

  • شلوار جین بینهایت فاق کوتاه و تنگ بپوشم
  • فقط ۱ دونه گوشواره به لاله ی گوش چپ!
  • روی گودی کمرم یه تاتو ی کوچولو با یه طرح کاملا خاص میزدم (البته این دوستم گفت از این برچسب هایی که چند ماه میمونه هم میتونی استفاده کنی)
  • شاید روی نافم هم یه ستاره ای چیزی میزدم
  • یه تیکه از موهام رو هم ها لایت قرمز میکردم
  • همیشه T-Shirt هایی میپوشیدم که وقتی یه ذره دستم رو بالا ببرم اون تاتو و ستارهه یه کوچولو پیدا بشن!
کارهای خیلی زیاد دیگه ای هم میکردم که دیگه اینجا جاش نیست توضیح بدم!
نمیدونم اگه واقعا دختر بودم این کارها رو میکردم، یا چون الان دارم از دید یه پسر به قضیه نگاه میکنم همچین تصوراتی دارم؟! هان؟!

هیچ نظری موجود نیست: