دوشنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۸۸

294

به دعوت ایمان یه بازی جدید داریم:
۱- اگه این زندگی یه خواب باشه و من این حق رو داشتم که با باز کردن چشمام وارد زندگی واقعی بشم، دوست داشتم: توی نیویورک زندگی کنم.
۲- همه ی فلسفه ی زندگی توی یه تصویر: عشق - آرامش - رضایت از زندگی
۳- قشنگترین آرزو و رویای بچگی: عمو نوروز
۴- اگه میتونستم به همه ی دنیا ۱ صفت یا توانایی بدم: آزادی و آزادگی
۵- بزرگترین تفاوت زن و مرد: در کل به نظرم توی موارد احساسی و عاطفی خیلی با هم فرق میکنن
۶- اگه قرار بود یک کلمه رو از لغتنامه حذف کنم: دروغ
۷- کسی که بخوام ملاقاتش کنم: نمیدونم... خیلی ها هستن که میخوام ببینمشون
۸- اگه بتونم یه سوال بپرسم و حتما جواب بگیرم: از مخترع این بازی میپرسیدم چی شد که این بازیه مسخره رو ساختی؟!
۹- اگه قرار باشه از این دنیا برم، با خودم یادگاری چی میبرم: بدون شک iPod م رو میبرم
۱۰- قشنگترین جمله یا بیتی که بهش اعتقاد دارم: یه نگاهی به فیلم into the wild بنداز
۱۱- اگه قرار بود اولين صفحه ي شناسنامه رو من تنظيم كنم جز اسم و فاميل و نام پدر چي بهش اضافه ميكردم: حالا این چه اهمیتی داره اصلا؟! برام مهم نیست. ولی احتمالا اون "سید" رو از جلو اسمم برمیداشتم.
۱۲- به نیمه ی عمرم رسیدم و حالا قراره یه اسم جدید داشته باشم. اسمم میشه: سهیل!!!
۱۳- با "ماوس" و "درخت" و "سیاست" جمله بساز: اگه ماوس کامپیوترت رو بری توی باغچه خونه تون بکاری، یه درخت سبز میشه که میوه ش مزه ی سیاست میده!!!
جمله سازی جدید (باید با موس و درخت و سیاست جمله میساختم): اگه به موهات موس بزنی و مثه درخت سیخ شون کنی، بعدش به جرم دخالت در سیاست بازداشتت میکنن و بطری تو اونجات فرو میکنن!!!

-همه ی لینکستان رو به این بازی دعوت میکنیم.

هیچ نظری موجود نیست: