دوشنبه، مرداد ۱۲، ۱۳۸۸

Body OFF

بنده امروز طی یک اقدام خداپسندانه خودم رو به مثال یک عدد گوسفند مرینوس استرالیایی ِ اصل، به دست تیغ برنده ی یک عدد دستگاه موزر سپردم و کلیه موهای بدن مبارک را از انگشت شصت پا تا بیخ گردن، از ریشه قطع و معدوم نمودم. بعدش واسه اینکه کم نذاشته باشم رفتم و یدونه کِرم veet هم خریدم و تقریبا نصفش رو استفاده کردم ولی دریغ از ۱ تار مو که کم شده باشه! (البته به خانوم فروشنده تاکید کردم که واسه خودم میخوام و اون هم گفت همین جواب میده - که نداد) ما هم کم نیاوردیم و با تیغ یه حال اساسی به خودمان دادیم.
الان احساس میکنم از نو متولد شدم. برخورد مولکول های هوا رو با پوستم حس میکنم. حدس میزنم 1kg از وزنم کم شده باشه. نمیدونی دوش گرفتن چه لذتی داره...

الان میدونی چی خیلی میچسبه؟ اینکه پیش یکی از اینا باشی و میلیمتر به میلیمتر پوست های همدیگه رو لمس کنین!

۱ نظر:

مینا گفت...

من خیلی عذر می خوام که این رو میگم
واقعا عذر می خوام
ولی یه سر به عطاری بزنین
و بگین واجبی می خوام
بسیار موثر تر از کرم VEET