پنجشنبه، مهر ۳۰، ۱۳۸۸

315

ببین دیگه چقدر داغون شدم که شب ها میشینم پای فارسی1 و با ولع تمام سام سون تماشا میکنم!
نتیجه گیری اخلاقی: اگه تلویزیون خودمون یه بار دیگه جومونگ رو پخش میکرد احتمالا من هم یکی از تماشاگران میلیونی و 2 آتیشه ش میشدم!!!

بی ربط: خوشم میاد یدونه شبکه 2زاری با 4تا دونه دوبلر پایه خنده چنان بین مردم طرفدار پیدا کرده که دیگه کسی رغبت به تماشای شبکه های داخلی نداره. ولی انصافا دمشون گرم. خوب پشت صدا و سیما رو به خاک مالیدن.

پیشبینی: به زودی یه پسر دهاتی به خاطر اینکه باباش بهش پول نداده که بره خواستگاری کیم سام سون و باهاش ازدواج کنه دست به خودکشی خواهد زد!

تشکر: باید از تارا بخاطر راهنمایی های دقیقش برای فارسی کردن تاریخ بلاگر تشکر کنم. واقعا کمک بزرگی بود.

۷ نظر:

من گفت...

با اختلاف چند ثانیه بعد از انتشار این پست اول!!

من گفت...

سام سون؟ اسمشم نشنیدم!:دی

ساسوشا گفت...

دو نقطه پی!

مرجان گفت...

اولا كه سلام عليكم خونه نو مبارك
دوما كه بابا چقدر دردسر داره نظر گذشتن اينجا ما سواتمون نميكشه
سوما ببخشيد دست خالي اومديم و گل و كادو نياورديم
چهارما چون ما بسي مغزمان تعطيل ميباشد بعد دو روز فكر كردن اونم در خواب متوجه شديم كه شما احتمالا ادرس رو در پاي كامنت ها ميگذاريداقا ايشالا خونه نو خوش يمن باشه

کرو گفت...

نمی دونم! مشکل از منه حتمن که نمی تونم منظور و برسونم

:)

شیما گفت...

سلام
مبارک رفیق
خیلی قالب وبلاگت شیکِ.
سریال سام سون رو من از کانال کریا تی وی دیدم. الکی تموم میشه :دی
حالا این آدرس رو هم اضافه می کنم :)

خانومی گفت...

سلام .اینجا چقد خوشگله.این گردالیاش خیلی قشنگن.مبارکه
خوشم میاد همه میگن من جومونگ نمیدیدم .من نمیدونم پس این همه آدم کیا بودن میشستن پای این برنامه؟؟