چهارشنبه، مهر ۲۹، ۱۳۸۸

314

این لوپ تکرار تمومی نداره. هرچی بیشتر تلاش کنی که از توش بیرون بیای بدتر توش گیر میکنی. دقیقا مثه باتلاق میمونه که هرچی دست و پا بزنی سریع تر فرو میری. خیلی خسته م کرده. داره زجرم میده. با تمام وجود میخوام بگیرم بزنمش.

ای لعنت به این ممکلت ِ BEEEP که یدونه سوئیشرت که بتونی بهش نگاه کنی کمتر از 100 تومن پیدا نمیشه. نمیفهمم چرا همه چیز اینقدر BEEP گرونه. آخه من با چندرغاز چطوری باید زندگی کنم؟
الان هم که سن ِ خر ِ امامزاده داود رو دارم دیگه روم نمیشه همه ش دستم تو جیب پدر گرامی باشه.

خداوندا کمی پول برسانید که به شدت نیازمندیم.

۵ نظر:

شهریار گفت...

بدلیل نگرفتن جواب سوالات قبلی کامنتی موجود نمیباشد...

چیستا گفت...

سلام !
خیلی تعجب کردم وقتی کامنتت را دیدم
خیلی خوشحال شدم
ممنون از لطفت
چی شد یادی از ما کردی؟
راستی منزل نو مبارک
مبارک باشه جهانی شدنت تو بی بی سی
دلیل خاصی نداشت اینکه به روز کردن هام را خبر نمی دادم ! چوون نوشته های قابل خوندنی نبود بیشترش همین جوری نوشت بوده و ارزش وقت گذاشتن و خوندن نداشته ! واسه دله خودم می نوشتم
فکر کردم دیگه آدرس وبلاگمو نداری
ممنون بازم از حضورت
موفق باشی

تارا گفت...

مبارک ها باد! بسی شیک و خوشگل شده..

زنده باد خردادی!زنده باد دور تسلسل! :دی

تارا گفت...

مبارک ها باد! بسی شیک و خوشگل شده..

زنده باد خردادی!زنده باد دور تسلسل! :دی

memol گفت...

salam salman
manzele no!!!!!
vay in yekio rast gofti manam die nemitunam dast tu jibe baba konam:((
nemidunam ham chejuri yekari konam k btunam shode 4 ta angosht az n daste mobarak bere tu jibe khodam...
inam yeki az daghdaghe haye bozorge mane...


ps: eng neveshtam chon hale taghire zaban nabud
badan nagin bache rafte vatan furush shode o ina haaa
ya mese shahryar nagi accente yuri gagarin gereftam:))