سه‌شنبه، مهر ۲۸، ۱۳۸۸

اسباب کشی

این دفعه دومه که دارم اسباب کشی وبلاگی میکنم.
دفعه اول وقتی بود که اولین وبلاگم رو روی بلاگفا هک کردن و مجبور شدم onyx رو راه بندازم. تنها نکته ی مثبت اون کار فقط این بود که آدرسم رو نسبت به قبلی خیلی خیلی بیشتر دوست داشتم. هنوز هم اگه ازم بپرسی میگم هیچی مثه اون آدرس قبلیم نمیشه. و افسوس که onyx روی بلاگر رو یه احمقی فقط اشغالش کرده!
بار دوم اسباب کشی هم مربوط به الانه که کلا بلاگفا رو تحریم کردم و کوچ کردم به بلاگر. بلاگفا دیگه واقعا شورش رو در آورده. توی روزهای خاص سرویس کلا تعطیل میشه، گاهی وقتا آدم از اون چیزایی که مینویسه احساس امنیت نمیکنه، خیلی وقت ها بدون هیچ دلیلی صفحه ها بالا نمیان و الخ.

امیدوارم که این آخرین جابجایی وبلاگی من باشه و همینطور هم امیدوارم این آخرین باری باشه که ازتون خواهش میکنم تا لینک آدرسم رو توی وبلاگتون اصلاح کنید! (آیکون خجالت و شرمندگی)

۷ نظر:

Unknown گفت...

فکر کنم منم تا هنوز آرشیو بلاگم اونقدرا زیاد نشده و جوونه باید مهاجرت کنم اینجا...

امیدوارم دیگه عوضش نکنی، شایدم یه وقت هوس کردی، یه دومین واسه خودت بگیری. :D

شهریار گفت...

من نمیدونم شما خردادیا چه کرمی دارین از همه چیز چنتا داشته باشین!

از یک یک فرصتهاتون استفاده نمیکنین چون فکر میکنین یه فرصت هست که ممکنه از این بهتر باشه!

واسه همین ولش میکنی و بعدی رو پیدا میکنی و همینجور این دور تسلسل ادامه پیدا میکنه!

پس چرا من با بلاگفا مشکل ندارم؟!

شهریار گفت...

راستی آقای باهوش!

لینکت رو کشف کردم بدون اینکه پست جدید بزنم!

باید به عرضتون برسونم که رههههه دههههه !

شهریار گفت...

خوب غر زدنا تموم شد

به به چه وبلاگ دلبازی! ببخشید دست خالی اومدیم! شما هم که خسته اساس کشی شدین.

منظره آشپزخونش از اون قبلیه بهتره، ولی هالش از اون کوچکتره!

جا کامنتیش هم زیاد مورد پسند ما نیست.

چنتا سرویس داره؟

شهریار گفت...

از شهر خارج شدیا!

باید واسه کامنت گذاشتن کد بگیریم!

شهریار گفت...

اگه مردی کامنتهای بلاگ قبلی رو هم منتقل کن!

نصف مزه وبلاگت به کامنتهاش بود، واقعا من از بعضی کارای تو موندم...

در هر صورت ایشالا سقفش بالا سرت باشه.

پریزاد گفت...

ما که پیدات کردیم ( نیشحند ) خونه نو دوباره مبارک