جمعه، آبان ۲۲، ۱۳۸۸

آگهی استخدام

امروز بعد از ظهر خبردار شدم که شرکت فولاد داره استخدام میکنه. شاد و شنگول رفتم توی سایتش و شرایط رو خوندم.
اول از همه یه امتحان ورودی داره، بعد اگه نمره آوردی مصاحبه میکنن و اگه توی مصاحبه هم قبول شدی، در نهایت گزینش میشی و بعدش با حول و قوه الهی بطور موقت استخدام خواهی شد!
فراموش نشه که جانباز و بسیجی و شهید و اینا در خط مقدم هستن.

فرم ثبت نام رو دانلود کردم و پیش خودم گفتم به درک، بذار شانسم رو امتحان کنم ببینم چی میشه.
آخر اون فرم هم یدونه جدول کشیده بودن و تخصص های مورد نیازشون رو لیست کرده بودن و نوشته بودن که از هر رشته چند نفر لازم دارن.
حدس میزنی مهندس عمران چند نفر میخوان؟
فقط و فقط 2 نفر

خدا وکیلی اینا با این عظمت یعنی خودشون 2 تا مهندس عمران سراغ ندارن که استخدام کنن و قال ِ قضیه رو بکنن و ملت رو مسخره ی خودشون نکنن؟!

۹ نظر:

من گفت...

جانباز و شهید هم نشدیم در اولویت قرار بگیریم!
صد افسوس!

من گفت...

برایتان آرزوی موفقیت میکنیم!
باشد که رستگار(!) شوید!(ما در برخی موارد بر حس حسادت خود غلبه میکنیم!)

پریزاد گفت...

امیدوارم قبول شی ... منم همین هفت خان رو رد کردم واسه یه جا ... جالب بود بین 150 نفر تو اون قسمتی که می خواستم اول شدم ... اما خوب قضا و قدر گاهی باعث میشه اونی رو بردارن که اول نیست !!!

kanoomi گفت...

sare karie baba in agahi ha

iman گفت...

چی بگم؟
تو میتونی سالی@

Unknown گفت...

ميگم حالا سنگ مفت گنجيشك مفت
خدارو چه ديدي
شايد ما يه سور مفصل به واسطه استخدام شدن شما خورديم
ما كه بسي اميدواريم

Unknown گفت...

اینها فقط چون دولتیه، طبق قانون وظیفه دارن آگهی بدن. توی مصوبات هست.
البته من نمی خوام نا امیدت کنما. :دی

خانومی گفت...

re sizeفرمودیم امرتان اطاعت شد..
خوب شد؟؟؟؟؟
:)))))))))

خانومی گفت...

سلام لطفا حتما بیا پست آخرم رو بخون حتما [گل]