سه‌شنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۸۸

الله اکبر !!!

و gmail را خدا آزاد کرد

۱۱ نظر:

کاوه گفت...

بمبارکی و میمنت و دل خوش!

مرجان گفت...

ايول جيميل منم ازاد شديم
بسي خوشحال گشتيم

Unknown گفت...

ما که اینجا آزاد بودیم، فقط یه نصفه روز بسته شد...
در هر حال تبریک!

ايوب گفت...

دادش اين آزادي از آزادي خرمشهر كمتر نيست

نیلوفر گفت...

واسه من از اولش آزاد بود. اصلا نگرفته بودنش که آزاد بشه.
یعنی اینکه کلا انقدر کبریت بی خطر هستم کسی احساس خطر نکرده بود که حالا بخوان کاری کنن منو تحریم و محدود کنن.
بخشکی شانس. آدم شلوغ کن و موی دماغ هم نشدیم

قمقمه گفت...

گفتم که اون بازی Still life 2 بود.
یه بازی جنایی معمایی.

Unknown گفت...

عزیز من، یکی از همون هایی که انتظار داشتم که کامل بخونه، خود تو بودی...
پس از اون طرفی جبهه نگیر... :دی

خانومی گفت...

الله اکبر
مبارکه
دست دست دست
دستاشله
دست دست
این مال پست پایینی هم هست
هم مربوط به جشن پایکوبیه هم آزاد سازی جیمیل
دست دست
اون ته سالنیا حال میکنن؟؟
صدا خوبه؟؟
:)))))))

مرجان گفت...

ميگم سلمان يه كارگر ميومد خونتون رو تميز ميكرد امسال هم مياد؟؟؟؟؟
اسمش چي بود؟
ممد اقا؟
من نگرانم تو نيستي چقد بايد خسارات بدي
از من ميشنوي كامپيوترتو تو كمد بزار و درشو قفل كن
يا مرخصي بگير مواظبش باش

یلدا گفت...

امیدوارم سرانجامش نشه خوزستان ِ فعلی !

نيكا گفت...

من كه جيميل ندارم :دي....