جمعه، اسفند ۰۷، ۱۳۸۸

دلم...

راس ساعت 8 صبح با ورود "ممد آقا" روز دل انگیز جمعه رو شروع کردیم. الان هم که دارم مینویسم به جرات میتونم بگم یه بار اثباب کشی کردیم!
به نظر من اسفند بهترین ماه ِ ساله و همه چیزش محشره و اگه این قسمت خونه تکونی رو ازش حذف کنن دیگه عالی میشه.
***
دلم عشق بازی میخواد
اصلا از این عشق و عاشقی هایی میخوام که دیوونه ی دختره شده باشم و مُخ م تعطیل شده باشه!
دلم میخواد برم دم گوشش بخونم your love is my Drug و بعدش دستش رو بگیرم و با هم بالا پایین بپریم
دلم میخواد دختره از این تخس های شر و شور باشه
دلم میخواد باهاش آتیش بسوزونم
دلم براش تنگ شده
این روزا جاش واقعا خالیه...
کجایی لعنتی؟

پ.ن: جون من برید و آهنگ ه رو با پارتنرتون  بذارید و جای منم خالی کنید. باشه؟

۱۵ نظر:

نيكا گفت...

در مورد اسفند باهات موافقم
...
و اميدوارم زودتر برگ گل بياد تو زندگيت
....
بعدم بله ندارم...
به جاي اين همه تعجب واسه كادو تولدم يه دونه واسم درست ميكردي :دي
...
اگه خواستي درست كني بهم بگو كه بگم اسمش چي باشه (آيكون يه بچه پرو و :دي)

مرجان گفت...

جان من تله پاتي رو حال كردي؟
نه واقعا حال كردي؟!!!!
امروز صب كه داشتم پرده ميزدم هي ياد تو ميافتادم و حرصايي كه ممد اقا بهت ميداد و دقيقا امروز ممد اقا اومد پيشت!!
خسارت كه به بار نياورد؟
اخ كي ميشه بياي بگي برگ گلت رو پيدا كردي و از بس دختره شره دو روز بعد بياي بگي واي اين منو كچل كرده و كي ميشه نباشه
من هر دختري كه هاي لايت قرمز ميكنه ميبينم ياد تو ميافتم البته تك و توك هستناااااااااااااااا!!

ساسوشا گفت...

پاراگراف ِ آخرت خیلی منو تحت ِ تاثیر قرار داد.. ایشالا که پیداش می کنی..
یه روزی میاد..
یا خودش..
یا بازم خودش..

خوش به حال ِ خودم که هر هفته خونه تکونی دارم ! :دی
این ممد آقای شما مثه علی آقای ماست! کلا موجودات ِ خوش حالین!
وقتی اتاق ِ من رو تمیز می کنه تازه باید همه اسباب هارواز اول بچینیم! بهش میگیم خوب بذار سرجاش! می گه اونو دیگه بلد نیستم!
اینم یه مدلشه دیگه!

نیلوفر گفت...

حالا بزار پارتنرشو پیدا کنیم اونوقت خودم هزااااااااااار تا کار قراره باهاش انجام بدم.یا به قول شوما آتیش بسوزونم.
ولی تجربه نشون داده آقایون از دوست دختر شیطون که کلی باهاش لاو دارن زود خسته می شن و کلا یکی رو می خوان که سگ محلشون کنه تا دم به دقیقه دنبالش باشن.

ايوب گفت...

منم با نيلوفر موافقم پارتنر بيابم بقيش را بعد ازت مي گيرم

پریزاد گفت...

اما من امیدوارم این آخریه برات پیش نیاد ، به قول معروف گفتن عشق یه سره باعث دردسره ، یعنی از نظر من کلا عشق ظرفیت بالایی می خواد و یه دل بی باک و بی غم ......
خودمم نمیدونم چی نوشتم ، رسما اعصاب نداریم !

Unknown گفت...

ممد آقای شما، واسه ما که قبلاها اسمش "خانوم غلامی" بود و حالا هم که "حمیده خانوم" تازه این دم عیدی که اومد تمیزکاری، خواهرش "نیره خانوم" رو هم آورده بود...
خوبی‏ش اینه که نه تنها به هم نمی‏ریزن، کمد منی که 3سال به ترکیبش دست نخورده و همه چیز روی هم تلنبار شده، که البته اون کمدی که می‏گم همش وسایل نوستالژی توشه... میاد و مرتبش هم می‏کنه...
___________________________________
قبلا این واژه‏ی پارتنر رو خیلی کمتر بین مردمان فارسی زبان می‏خوندم و می‏شنیدم. خیلی مد شده‏ها...

این روزها که نه! منم خیلی وقتا با خودم می‏گم کجایی لعنتی؟

خاتون گفت...

jaye maram khali konid....

ناشناس گفت...

اولا که داغ بی پارتنری ما را تازه کردید با این پست .. دیمندشم که ما نه ممد آقا داریم و نه حمیده خانوم .. پس کی میمونه ؟؟ من من کله گنده !

نیکو گفت...

ببین، تکلیف اونی که پارتنرو داره ولی بقیه چیزارو نداره چیه؟؟؟

یلدا گفت...

من همینجا اعلام می کنم که از صمیم قلب دارم برگ گل را صدا می زنم که پیدا شود بلکه سلمان خان آرام گردند ! !

عشق بازی چیز خوبی است. چیز خیلی خوبی است. آهنگ را داشتم. توی آرشیوم. بسیار هم ترانه اش را دوست دارم. مخصوصا آنجا که می گوید
I get so high when you're with me
But crash and crave you when you leave
...
من مانده ام چرا توی این گلستان تو برگ گلت را پیدا نمی کنی آخه ؟

افق گفت...

امسال سیزدهبدر این دعا هاتو زمزمه کن ایشالا که پیداش می‌شه :د

من گفت...

به به!
اقای تهنایی(ممد اقا) ما هم اومد!جای شما خالی!

اینجا از این برگ گلها زیاد داریما!میخوای یکیشو برات بفرستم؟! :پی

ويكي گفت...

وقتي فكرش را نميكني اوني كه بايد مياد بعد فكر ميكني عشقه...بعد يه مدت ميبيني نه عشق نييست تنهاييه...برعكسش ميشه....

شيما گفت...

مطمئنی که می خوای پر شر و شور باشه؟ بعضی وقتا آدمای شلوغ و پر انرژی تحملشون سخته. از من قبول کن :دی