سه‌شنبه، اسفند ۱۸، ۱۳۸۸

378

لطفا لباس خواب نسوز منو بیارین، چون من بی برو برگرد میرم جهنم

۱۳ نظر:

Unknown گفت...

اگه گیر آوردی، یکی هم واسه من بخر، اونجا با هم حساب کنیم... من اونجا کوچه پایینی تو میشینم...

ايوب گفت...

دادش تو اونجا فقط مشكل خواب داري؟
حالا چي شده به فكر حساب كتاب افتادي

پریزاد گفت...

وا ؟ برا چی ؟ آدم مگه به همین راحتی ها میره جهنم ؟

یلدا گفت...

نکنه حرف های کارگر پست قبلی روت تاثیر گذاشته ؟

من گفت...

نگران نباش!
کانگروها ضد حریقن! :-"

من گفت...

rss بلاگفا کماکان مشکل داره و فعلا نتونستم حلش کنم!
لینک بلاگرو بذار لطفا.

نیکو گفت...

اگه بشه اونجا هم دل سیر خوابید که معرکه اس!

شهریار گفت...

در چه رابطه؟

دل آرا گفت...

مگه مبرن جهنم میخوابن ؟؟

شیما گفت...

کی میری؟
قبل از اینکه بری بگو. یه سری وسیله دارم اگه ببری واسم ممنون میشم :دی
آخه می خوام یه شرکت بزنم تو جهنم :-"

کاوه گفت...

o,a f'bvi sglhk [hk

کاوه گفت...

اوه چی نوشتم! لطفا خودت رمز گشایی

کن.(آخه این بلاگر چرا نیشخند نداره؟)

سلمان گفت...

@ کاوه:
رمزگشایی:

خوش بگذره سلمان جان