جمعه، اسفند ۲۱، ۱۳۸۸

379

یه دوستی دارم - یا بهتر بگم، یه آدمی رو میشناسم - که 5 سالی میشه همدیگه رو میشناسیم و در طول این همه وقت، هرگز نتونستم این بشر رو کشف کنم. هیچ وقت نتونستم حرف ها و رفتارهاش رو آنالیز کنم. همیشه غیر قابل پیشبینی بوده برام. فکر میکنم دلیل اینکه تنونستم توی پروژه موفق بشم این بود که طرف یا خیلی پیچیده بوده... یا بینهایت ساده!
بگذریم، 16 ام اسفند تولدش بود. بعد از مدت ها گفتم بذاز یه زنگی بهش بزنم و هم تولدش رو تبریک گفته باشم و هم اینکه باهاش یه حال و احوالی کرده باشم.
زنگ زدم و جواب تلفن رو نداد. برای اینکه خیالش رو راحت کرده باشم همون موقع یدونه sms زدم و گفتم آهای بی معرفت، تولدت مبارک. همین.
این قضیه گذشت تا همین چند دقیقه پیش که دیدم برام sms زده و نوشته:

salam Salman jan duste khubam
merci, midunam vali fekram dargire
ye seri masael bud. merci ke be
yadam budi
داشتم بالا می آوردم
اگه اس ام اس خالی میداد بهتر از این بود!
واقعا تو مغز این آدم چی میتونه باشه؟

۵ نظر:

ناشناس گفت...

vaghean bade ke bazia ba vojoode sathi boodan mikhan pichideh jelveh konan....

پریزاد گفت...

والا من که چیز بدی تو این نوشته ندیدم

نیلوفر گفت...

خب شرایطش رو نداشته جواب بده. دختر بوده طرف یا پسر؟؟؟؟
چیش غیر طبیعیه حالا؟؟؟ معرفت به خرج داده اس ام اس داده دیگه .

ايوب گفت...

ناراحت نباش بعضي ها نه مغز دارن نه قلب دي:

من گفت...

مشابه همین اتفاق برای منم افتاد! با این تفاوت که طرف دوستم نبود و پسر عمه ی گرامیم بود!15 اسفند تولدش بود و 20ام اس ام اس داد که ببخشید دیر جواب میدم سرم خیلی شلوغه!!!