دوشنبه، فروردین ۰۲، ۱۳۸۹

384

تا حالا توی عمرم نتونستم درست در همون لحظه تحویل سال، به آرزوهام فکر کنم.
همیشه از یکی دو دقیقه مونده به شمارش معکوس تصمیم میگیرم که به خواسته هام توی سال جدید فکر کنم ولی هرچی بیشتر تلاش میکنم تا فکرم رو متمرکز کنم، کمتر به نتیجه میرسم!
امسال هم مثه سال های قبل فقط به شماره ها نگاه کردم
3 ... 2 ... 1... ---> بوووم! (سال نو مبارک)

پ.ن: امروز به صورت انتحاری همه ی مراسم عید دیدنی های اجباری رو اجرا کردم و قال قضیه رو کندم :دی
پ.ن: بنده در اینجا انزجار خودم رو از این رو بوسی های عیدانه ای که شخص بوس کننده 3 بار (و ایضا آبدار) مورد عنایت قرارت میده  اعلام میکنم :پی

۵ نظر:

ساسوشا گفت...

آی گفتی..
منم هیمنم.. همش یادم میره.. !

آقا منم این ماچ بازی هارو دوست ندارم! دیدی آدم رو می کشن طرف خودشون و مثل ِ ماهی کشی ها صورت آدم رو کش می دن!

حالا ماچ بازی با کسی باید باشه خیلی خوبه :دی
ماچ عیدی..
به به :دی
حالا هی میخوای ماچش کنی ..!

یلدا گفت...

آخ گفتی ! من یک سالی هست به خودم زاویه ای می دم که طرف نتونه عملیات بوس و انجام بده. تو هم می تونی تمرین کنی. البته باید حرفه ای بشی.
و مطمئنا طرفت هم یک آدم معمولی باشه . این عملکرد برای آدمهای سیریش جواب نمی ده.

مرجان گفت...

ميتوني الكي بگي سرما خوردي!
يا تبخال زدي
ولي باز شانس مياري از اين بوس ممتداهست كه پيرزنا ميكنن گيرت نيومده
از اينا كه طرف گردنتو ميگيره و ميكشه طرف خودش و مسلسل وار يه طرف بوس ميكنهو ميره سراغ طرف بعدي!!!
ما يه پيرزنه داريم كه پسرعموم بهش ميگه خانوم بوسي
اين هر كي رو كه ميبينه زن يا مرد براش فرقي نميكنه ميگيره ول نميكنه ديگه!!!!!

Unknown گفت...

یه چند روزی مسافرت بودم.
زیاد حال نداد، واسه همین نمی‏گم جات خالی.
یه چندتا پستت رو نخونده بودم، ولی امروز خوندم.
حرفم نمیومد و چیزی نگفتم....

من که فرق چندانی رو با پارسالم احساس نکردم که اون رو نوشتم.

ایوب گفت...

ایضا تنفر من رو هم پزیرا باشین
بخصوص ماچ های از سر عععععععشق آقا جون که باید فرار کنی به لب تبدیل نشی