چهارشنبه، فروردین ۰۴، ۱۳۸۹

i'm so Barney

دیشب یکی از آشناها خونه مون بودن. با هم داشتیم گپ میزدیم. نمیدونم چطور شد بحث به اینجا کشید که من از نظر اخلاقی خیلی شبیه به Barney Stinson م.
از این موضوع ناراحت که نیستم هیچ، خوشحال هم هستم. تا قبل از این حرفا خودم هم میدونستم و این آدم رو خیلی دوسش دارم!
کلی راجع به این قضیه حرف زدیم. به قول ایوب، "بارنی" اصلا نرمال نیست و بخاطر یه سری از مسائل یه همچین کاراکتری داره و الخ...
(یا مثلا یکی دو نفر دیگه هم قبلنا میگفتن من اونا رو یاد Joey Tribbiani میندازم)

حالا از دیشب تا الان همه ش دارم به این فکر میکنم که من چرا باید در محدوده ی unnormal ها قرار بگیرم؟! هان؟!

پ.ن: به این سوال حتما جواب بدین (اسپیکر هم روشن باشه :دی)

۳ نظر:

شیما گفت...

تو بیشتر منو یاد Joey Tribbiani میندازی. :دی

اسپیکر روشن بود. :)) تو درست بشو نیستی سلمان =))

یلدا گفت...

مردم از خنده با این سوال !!!!
اگه مثل جویی تریبیانی باشی که خیلی باحالی. و جویی Abnormal نبود. کمی ساده بود و تو فکر دخترا بود. فکر کنم فیبی اونیه که میشه صفت Abnormal و بهش داد.

Unknown گفت...

آقا، اینجا چرا کپی‏رایت رعایت نمی‏شه؟ :دی

در رابطه با غیرعادی بودنت هم، به نظر من، هیج کس عادی نیست.
اما اونهایی که واقعا عادی هستند رو هیچ جوری نمیشه تحمل کرد و حتی باهاشون ارتباط برقرار کرد.