چهارشنبه، فروردین ۰۴، ۱۳۸۹

386

میدانی افسردگی یعنی چه؟
تا به حال کسوف دیده ای؟
این هم مثل آن است. ماه جلو قلب می آید و قلب دیگر نوری از خودش نمی پراکند.
روز ِ روشن تبدیل به شب تاریک میشود.
افسردگی هم ملایم است و هم ظلمانی.
عشق هم مثل افسردگی میماند، با این تفاوت که دیگر ظلمانی نیست، فقط ملایم است. یک چیزی شبیه به گُر گرفتگی و ملایمت ناب.

میدانی کوچولو، شیرینی پزی و عشق مثل هم اند.
پای طراوت در میان است و همه ی مواد آن، حتی تلخ ترینشان هم به شیرینی ِ دلپذیری تبدیل میشوند.

  • دیوانه بازی - کریستین بوبن

۵ نظر:

یلدا گفت...

هوس کردم امشب دوباره بخوانمش.

ایوب گفت...

داری نور بالا می زنی
ولی این تعریف عشق نیست به نظر من
مرده بودم زنده شدم
دولت عشق آمد من دولت پاینده شدم
عشق پهنای زیادی داره از عقل تا احساس
از خودخواهی تا دگر خواهی
از سنت تا پست مدرن
عشق به وسعت آزادگی ما بسته است
باید دید من تو او کجاییم چقدر آزادیم چقدر سرشاریم
با همه سختیش سخت نیست

نيكا گفت...

خيلي قشنگ بود... :دي

من گفت...

امید است که این از احوالات جناب بوین بوده و سرکار تو این عیدی دچار حالاتش نگردیده اید و صرفا همان نقل از دیگران است و بس...

neda گفت...

khaili ziba bod .khaili