دوشنبه، اسفند ۲۴، ۱۳۸۸

Face / آف


چند روز پیش در یک اقدام جوگیرانه تصمیم گرفتم مانیتورم رو بعد از چیزی حدود 8 سال عوض کنم!
با اینکه FT755 رو خیلی دوسش داشتم ولی الان میفهمم عجب آشغالی بوده :دی
الان رنگ ها بطور کلی با قبل فرق میکنه... اندازه ها... شفافیت....
کلا دنیام عوض شده
احساس میکنم این Megan داره باهام حرف میزنه

پ.ن: مثه این ندید بدیدها اومدم گزارش دادم، شما ببخشید

باز هم پ.ن: امشب احسان تاکید کرده که این "پ.ن" رو از طرف اون بنویسم:
سلمان از اون دسته آدم های اندکیه که خود ِ شخصیت واقعیش از شخصیت مجازیش خیلی خیلی بهتره. شاید وقتی نوشته هاش رو میخونی یه تصویر دیگه ای از اون در ذهنتون تداعی بشه، اما وقتی مریض هستین و دوست دارین با یکی حرف بزنین بهترین آدم سلمانه. و میتونین مطمئن باشین تا حالتون خوب بشه 1000 بار زنگ بزنه و جویای حالتون بشه. حتی حاضره اگه یه بیماری واگیردار که منجر به مرگ میشه رو داشته باشی بیاد دم خونه تون و ببرتت بیرون تا آخرین شب زندگیت رو عالی به سر ببری. دلم میخواد باز هم تاکید کنم سلمان خیلی متفاوت تر از شخصیت مجازیشه.

من واقعا چی باید بگم؟!

۱۳ نظر:

یلدا گفت...

باید احسان و با دوست پست قبلت مقایسه کنی و احساس خوشبختی بهت دست بده.
دوستی که قدر دوست خوب و بدونه کمه سلمان جان !

Unknown گفت...

این مانیتورم 4ساله دارم، قبلی‏ش رو 8سال داشتم. :دی
یادش بخیر...

خوبه که آدم یه همچین رفقایی داشته باشه. نه به خاطر تعریف، به خاطر اینکه آدم رو انقدر بشناسن که بتونن با جرات اینطوری ازش تعریف کرد.
این روزا از کمتر کسی راحت می‏شه تعریف کرد...

مرجان گفت...

دقيقا با احسان موافقم
سلمان از اون دسته ادم هاييه كه هميشه ميشه روشون حساب كرد و از اون دوستايي كه كم پيدا ميشه

قاسم گفت...

مانیتور جدید مبارک باشه.
حالا با توجه به اینکه امکان خط خطی کردن روی قاب این یکی مانیتور وجود نداره، یادگاری هاتو کجا مینویسی؟

قاسم گفت...

درضمن این چه کاری بود که شیشه ابسولوت رو هم توی کادر عکس بزاری؟ نمیگی یه بدبختی مثل من که ساعت 3 نصف شب اومده وبلاگت میبیندش و هوس میکنه. حالا من نصف شبی چه خاکی تو سرم بریزم آخه؟

ايوب گفت...

خوب راست مي گه داداش

دل آرا گفت...

منم فک کنم به این حرکتای انتحای نیازمندم ..مانیتورو گفتم البته..

یه فوتیم طرف من بکن..بلکه افاقه کنه ..اینم پی نوشت پ.نت بود

من گفت...

والا منم احساس کردم اون Megan داره باهام حرف میزنه p:

در مورد حرف های احسان هم با این که سلمانٍ مجازی با سلمانٍ واقعی متفاوت هستش خیلی موافقم. کلا" فرق میکنی با چیزی که هستی.
راستش به نظر منم اون حقیقیه بهتر از مجازیَس! حقیقیشو بیشتر دوست دارم!

مرضیه گفت...

بدم نمیاد خود واقعیت و بشناسم سلمان! اگر اینی که رفیقت گفته باشی آدم جالبی هستی ... توی این اگه اشتباه نکنم دو سالی که باهات آشنا شدم از چند تا صفت اخلاقیت خوشم اومده که توی شخصیتت بوق بوق میکنه... اما خیلی هم زیاد پیش اومده که از دستت کفری شده باشم!! به نظرم یه جاهایی خوب از معرفتت ول خرجی میکنی اما گاهی هم خودت ذهنیت طرف مقابل و خیلی راحت و با یه بی توجهی خراب میکنی .. درسته که روابط مثل قبل نیست اما در هر صورت من سلمان مجازی رو تقریبا میشناسم مونده سلمان واقعی که اونم یه جورایی میشه شناخت

مرضیه گفت...

بدم نمیاد خود واقعیت و بشناسم سلمان! اگر اینی که رفیقت گفته باشی آدم جالبی هستی ... توی این اگه اشتباه نکنم دو سالی که باهات آشنا شدم از چند تا صفت اخلاقیت خوشم اومده که توی شخصیتت بوق بوق میکنه... اما خیلی هم زیاد پیش اومده که از دستت کفری شده باشم!! به نظرم یه جاهایی خوب از معرفتت ول خرجی میکنی اما گاهی هم خودت ذهنیت طرف مقابل و خیلی راحت و با یه بی توجهی خراب میکنی ..

کاوه گفت...

من با اینکه حضور فیزیکیتو لمس نکردم

اما بسیاری از خصوصیاتت و بیشتر اون

مثبتهاش از تو همین دنیای مجازی ناگفته

پیداست. البته با وجود مقادیر متنابهی

غیر اجتماعی بودنم باید اعتراف کنم که

لمس خود واقعیت برام همیشه فکر جذابی

بوده تا جاییکه یکی دوبار در رویاهام

پیش هم بودیم.

کاوه گفت...

احسان خودش خوبه خوبیها رو هم خوب

میبینه. آشنایی با هر دوتون مایه

مباهاته.

نیلوفر گفت...

می گم به احسان احیانا پول مول نداده بودی اینها رو بگه؟؟؟؟؟ چقدر تعریف کرده ازت....
خوش به حال دوستات که دوست خوبی مثل تو دارن.
راستی سال نو مبارک. من تا بعد تعطیلات نیستم.
امیدوارم سال خوب و خوش و پر از موفقیت داشته باشی و خبرای خوب خوب از خودت واسمون بنویسی.
with best whishes for u foever