شنبه، فروردین ۲۸، ۱۳۸۹

398

تا جایی که خودم میدونم، اگه یه چیزی بطور جدی بره توی مخم، دیگه منتفی شدنش تقریبا محاله...
و الان من احساس خطر میکنم، خیلی زیاد
چرا؟
واسه اینکه یه اسباب بازی جدید منو دعوت به بازی کرده!!!
دیگه بیشتر از این راجع بهش توضیح نمیدم :دی

این روزها کمی تا قسمتی خر کیف میباشیم. دلیلش رو هم خودمان میدانیم فقط و بس.

لطفا یه کمی این رفیق تازه وارد ما رو تحویل بگیرید. با کلی امید و آرزو وارد دنیای نت شده. (ببین چیکار کردم که یه بنده خدایی که به عمرش 1 ساعت هم آنلاین نبوده الان داره بلاگ مینویسه!!!)

پ.ن: بابا... من نگفتم iPhone خریدم که میاید میگید مبارک باشه. فعلا دارم با خودم مبارزه میکنم که 1 میلیون و نیم رو به گند نکشم (ولی بالاخره این گنده کاری رو میکنم!)

۱۳ نظر:

افشین گفت...

سلمان جان از اینکه به من لطف داری ممنون دوست دارم به شرطی که تو هم نامرد نشیا

من گفت...

به به!
اسباب بازی جدید واقعا" ارزشِش رو داره جنابِ سهیل خان!
پیشا پیش مبارکتون باشه!
در مورد بقیه ی مسائل هم ما شما رو بسیار زیاد دلدد کشته! :))

ايوب گفت...

اميد اين خركيفي شما هييييييييييييييي باشه
داداش داري مي ري تو كار سانسوراااااااا نظر سانسور مي كني دليل خر كيفي بيان نمي كني ولي كلا دمت گرم و جامت پر ز مي باد

شيما گفت...

باز یه چیز جدید رفت تو مخت. شرط می بندم تو اگه 5 سال هم کار کنی 1 ریال هم پس انداز نمیکنی ( آیکن سوت)
حالا چند سوال:
1. بلک بری بهتره یا آیفون؟ و چرا؟
2. شنیدم که بلک بری تو ایران کار نمیکنه. یا آنتن نمیده یه همچین چیزایی. آیا صحت داره؟
3. این سوال رو بعدا اگه آنلاین بودی می پرسم :دی

یلدا گفت...

آخ عشق گوشی های عزیز من !!!!! کاش کمی از این عشقتان را به من منتقل می کردید. که دست از نوکیا برمی داشتم و گوشی می خریدم.

پریزاد گفت...

خوبه از اینا می خوای ، ما الان مدتیه پیله کرده ایم که اتومبیل می خواهیم :))

من گفت...

به ایوب:
با عرض شرمندگی اون نظر حذف شده واسه من بود و چون یه چیزی رو توش اشتباه نوشته بودم خودم حذفش کردم و دوباره کامنت گذاشتم!

بهزاد گفت...

سلام
من ایفونم دادمhtc ht2
گرفتم اون یکم تکراری شده بودولی این یکی خیلی توپه

nika گفت...

اسباب بازي خوبيه منم دوستش دارم...
بد نبود دليل خركيف بودنتونو بيان ميكرديد خدا رو چه ديديد شايد ما هم خركيف ميشديم!!!

وحید گفت...

سلام سلمان جان . من اینجا رو از فیسبوک پیدا کردم . تو این 2 روزه کارم شده بود خوندن آرشیو بلاگ . الان رسیدم به پست 331 . ولی فکر کنم اصل داستان این نبود ها !!! ( شکلک آدمی که داره فکر میکنه ! )

ستاره گفت...

سلام..
فعلا فقط بگم که یکی از دوستام بلاگتو بهم معرفی کرده..اومدم دیدم خوب گفته..
برمی گردم..
تابعد...

روزبه گفت...

اسباب بازی جدید مبارک

من گفت...

سلام

سال نو به همراه مانیتور و کتابا و کافی لیپ استیک و قالبی که الان دیگه نیست و گوشی که در آینده احتمال جدید بودنش میره مبارک.. به سلامتی..:دی :پی

امیدوارم که همیشه دلت شاد و لبت پر خنده باشه..