پنجشنبه، خرداد ۰۶، ۱۳۸۹

ای تو اون روحت آقای پارا TIZ

از وقتی که این پارا TIZ های لعنتی رو شدیدتر کردن و فارسی وان کلا به فاک رفته، یه سرگرمی تازه هم واسه من درست شده!
شرح سرگرمی:
چندتا از رفقا هستن که هنوز میتونن فارسی وان رو بگیرن. بعد من هر روز باید یه flash بهشون بدم تا اینا از ساعت 7 تا 10 رو -بدون توقف- ضبط کنن. بعد روز بعد میرم سریال ها رو میگیرم و یدونه فلش دیگه بهشون میدم. و این فرایند مبادله هی ادامه پیدا میکنه...
البته چون بابام علاقه ی عجیبی به این مرتیکه سالوادور داره، خودش هم از یکی از همکارهاش هر روز قسمت روز قبل رو میاره خونه که خدا نکرده عقب نمونه. اگه از من بپرسی مسعود سالوادور رو بیشتر واسه در و داف توی فیلم نگاه میکنه!!!
و از اونجایی که هیچ کدوم از رسانه های صوتی و تصویری خونه مون با فلش مموری آشنایی ندارن، بنده باید بشینم دونه دونه این سریال ها رو decode کنم، بزنم روی dvd تا حضرات بشینن سالوادور و چین چون چانگ تماشا کنن.
خدا کنه این 3 تا سریال که اینا دارن دنبال میکنن زودتر تمام بشه تا من هم از این مسخره بازی خلاص بشم.

پ.ن: امروز 3 سانت دیگه ماشین رو پایین تر آوردم. بسی کیف میکنیم :دی

۱۰ نظر:

پریزاد گفت...

ما نه ماهواره داریم نه با این سریالها آشنایی ، با اینترنتمون عشق بازی می کنیم :دی

Unknown گفت...

ای امان از این شبکه !!! مامان و بابای من که تمام بعدازظهر جلوی این شبکه نشستن و من بیچاره محکوم به موندن تو اتاقم هستم و حتی بی بی سی عزیز و باید با اینترنت ببینم.

من گفت...

خوشبختانه من و بابا زیاد رو سریالهای فارسی 1 متمرکز نیستیم! ولی هستن سریالهایی که من معتقدم مامان بیشتر از من دوسشون داره!!

میییبارک ماشینتون باشه.. :دی

Morteza گفت...

پروردگارا تو را تا بی نهایت سپاسگزارم که در شب چهارشنبه سوری سربازان گمنام آقا امام زمان را به محله ی پر آشوبمان روانه کردی و موجبات برچیده شدن بشقاب های ماهواره ای گردیدی. از جمله بشقاب ماهواره خودمان و از آن روز ،ما دیگر نه نایل ست داریم نه ترک ست ... آخیش ... شما حسابش را بکنید ما هاتبرد و بالطبع فارسی وان نداشتیم گرفتار انواع و اقسام سریال های ترکی و عربی بودیم از دست مادرمان ... حالا وای به حالمان اگر این روزها روی هاتبرد می بودیم ...

ایمان گفت...

سالی دیشب یه خبر عجیب شنیدم!
پسردائیم می گفت روزانه 60 جنین به خاطر پارازیت های موجود سقط می شوند!
به فکر خودت نیستی لاقال به فکر اون کوچولو باش،
بزن بریم به سرعت برق و باد!

مرجان گفت...

ميگم ميخواي دراز كش رانندگي كني؟
اون سري گفتي 7 سانت با 3 سانت الان ميكنه 10 سانت!!!!
خدا رحم كنه

زکریا گفت...

سلااااااااااااام
از این جور سریال ها هم نگاه می کنی ؟ یه کم جا خهوردم ! آخه چین اینا ؟؟

سلمان گفت...

@ زکریا:
نــــــــــــــــــه قربون شکلت
چون نگاه نمیکنم و حالا یه جورایی توفیق اجباری شده لجم گرفته!

Unknown گفت...

اندر منزل ما، از اونجایی که کل افراد گرفتار اعتیاد اینترنتی هستند به جز مادر خانواده، اصلا نه احتیاجی به بشقابش هست و نه به ریسیورش.

ما بسی خداوند را سپاسگذاریم بابت این اعتیاد

بهار گفت...

وای تصور اینکه فارسی 1 توی خونه ما قطع بشه!!!!!!!
نه اصلا حرفشم نزن!