چهارشنبه، تیر ۰۲، ۱۳۸۹

431

به لطف فوتبال ها، بعد از 6-5 سال دارم تلویزیون دولتی رو نگاه میکنم.
چیزی که این وسط رو مخم رفته تبلیغات تلویزیونیه.
به جرات میتونم بگم بجز تبلیغ بانک، پفک و چیپس و شامپو هیچی دیگه ندیدم. قبلنا ماکارونی هم تو بورس بود ولی الان مثه اینکه دیگه خبری ازش نیست!
تازه، توی این تبلیغات متنوع فقط آقا و بچه میبینی.
مثلا آقاهه با پیراهن سفید میره زیر دوش و با شامپو صحت کله ی مبارک رو میشوره

پ.ن: این جمله هم که دیگه آخرشه:
بانک ملی، بزرگترین بانک جهان اسلام

یکی نیست بگه جهان اسلام خودش چه گ$$ی هست که دیگه بزرگترین بانکش باشه!
مشخصه روی تبلیغ ها چت کردم، نه؟! :دی

۴ نظر:

Unknown گفت...

دقیقا همین طوره !!!! مردم از خنده ! چقدر احمقن !! چقدر کوته فکرن. چقدر جاهلن. یاد عربای زمان جاهلیت می افتم. چقدر خیال پردازن = جهان اسلام !!! اینا فکر می کنن هنوز زمان محمد و علی است و مردم از تبلور اسلام در شگفتند و همه تو کله هاشون تصاویر بهشت مستهجن در حال حرکته. !!

من گفت...

"آقاهه با پیراهن سفید میره زیر دوش و با شامپو صحت کله ی مبارک رو میشوره"
:))
واقعا" بیش از این نمیشه از اینا اتظار داشت...
آدم میمونه بخنده یا گریه کنه!

من گفت...

من به لطف یکی دوتا از سریالایی که پخش میکنه و باز به لطف خواهر گرامی که باید این سریال هارو ببینه از کانال های دولتی فیض میبرم!
ولی میدونی؟ اینا ارزش چت کردن رو هم حتی ندارن!

زکریا گفت...

سلااام
آره واقعا رو اعصابن ! به نظرتون ضرغامی عمه داره ؟؟!
:)