جمعه، شهریور ۰۵، ۱۳۸۹

449

امشب شدیدا لازم داشتم که یه پیاده روی جانانه برم، موزیک گوش کنم و با خودم حرف بزنم
دلم میخواست توی مسیر یه بار یا یه کافه ی باحال هم بود که برم و یدونه آب/جوی خنک ازش بگیرم

البته اعتراف میکنم که برنامه adidas miCoach هم نقش کاتالیزور داشت
برنامه فوق العاده جالبیه. همه ی مشخصاتت (حتی کفش و لباس و...) رو بهش معرفی میکنی و شروع میکنی به راه رفتن یا دویدن. در نهایت برنامه بهت میگه که سرعتت چقدر بوده، چه مسافتی رو طی کردی، چند کالری انرژی مصرف کردی و...
حتی مسیر حرکتت رو هم روی نقشه نشون میده!
آیفون و بلکبری بازها مجانی میتونن ازش لذت ببرن

۱۰ نظر:

چپ دست گفت...

چقدر این مدل پیاده روی ها می چسبه... مخصوصاً اگر بعد از یه هفته کار سخت و خسته کننده هم باشه.

میگم... من می خواستم یه جی پی اس بگیرم واسه همین قابلیت هایی که اشاره کردی. اینجوری باشه فکر می کنم خریدن آیفون به صرفه تر باشه... نه؟

یازده دقیقه گفت...

دیدی گفتم خوش بحالت آیفون داری... حالا ما که نداریم باید از کجا بفهمیم این چیزا رو !
راستی خوشحالک که خوبی.

یازده دقیقه گفت...

بعدش من عاشق این تم قرمز وبلاگتم :))

یکـ عدد دختر گفت...

تو فکر نمیکنی یک بچه ی شکمویی مث من دلش آیفون بخواهد که هی فرت و فرت توی وبلاگت ازش می نویسی؟
من الان دلم آیفون میخواد اگه افتادم مردم تقصیر توِ ،
عوضش اینجا خیابونهایی هست که تو اون خیابونها خونه هایی هستن که توش ابجو خنک توی لیوان بهت می فروشن....

مرجان گفت...

به اين هوست جامه عمل پوشوندي و رفتي پياده روي يا فقط هوس كردي و نشستي تو خونه؟

Unknown گفت...

وقتی می‌گی لازم داشتم منظور اینه که رفتی؟
یا منظور اینه که سر شب این رو لازم داشتی و حالا دیگه یه همچین حسی نداری؟

نيكا گفت...

اينجور پياده روي ها كلي واسه روحيه آدم خوبه...
پس تا ميتوني پياده روي كن :دي

من گفت...

زنده باد پیاده روی!
زنده باد جمینی! :پی

ایوب گفت...

خوش بگذره داداش
متم جات خالی 1 پیاده روی توپ داشتم

خانوم ایکس گفت...

والا ما که گوشیمون آیفون نیست از این در پیتاس ...چه میدونه این چیزا چیه اصلا:دی