جمعه، مرداد ۲۹، ۱۳۸۹

448

خسته م، خیلی
چند وقته که بدن دردهای شدید دارم، خستگی فیزیکیم تمام شدنی نیست
کف گیرم به ته دیگ خوره
تقریبا 3 ماه میشه حقوق نگرفته م
دقیقا 1 هفته ست که پشت کامپیوتر ننشسته بودم
آیتم های خونده نشده گوگل ریدرم از 1500 رد شده
اتاقم رو گند گرفته
کلی فیلم ندیده دارم
کلی دلم اوقات فراغت میخواد
صمیمی ترین، قدیمی ترین و یکی از بهترین دوستام هم رفت. دیشب بلیط داشت واسه رُم. تقریبا پاییز پارسال بود که 2 تایی با هم شروع کردیم واسه خوندن ایتالیایی و چند وقت بعدش من شدیدا درگیر کار شدم و ازش عقب افتادم. فکر نمیکردم اینقدر راحت باشه. اگه جدی ادامه داده بودم شاید الان با هم میرفتیم.
خداحافظی باهاش خیلی سخت بود، خیلی
...
عاشق Katy Perry م
شاید دلیلش اینه که هنوز هم منو یاد اون کله پوکی میندازه که دیوانه وار دوستش داشتم
آلبوم جدیدش 24 آگوست ریلیز میشه.





بعدا نوشت: میدونین که من استاد غلط املایی م! :دی

۱۹ نظر:

آتِمُیا گفت...

می دونم وسط این همه چیزهای ناامید کننده که نوشتین این حرف شاید بی معنی باشه ولی ممنون بابت آهنگ. خیلی قشنگ بود.

پریزاد گفت...

می دونید ؟ رفتن فقط یه اراده قوی می خواد ! که من هنوز ندارم .... راستی جوابتونو بابت رفتن تو بخش نظراتم دادم :) بازم اگه سوال داشتید تا اونجا که بتونم جواب میدم
راستی تو این آهنگه این پسره که بغل کتی نشسته ، کلاه گذاشته سرش چه احمقانه بهش نگاه می کنه :دی :دی

یکـ عدد دختر گفت...

غصه نخور آبجیه من از اسفند تا حالا حقوقشو نگرفته.....

همه چیز درست مشه...راستی من از کتی پِری not n cold اش رو دوست دارم....

یازده دقیقه گفت...

چقدر از " اون کله پوکی رو که دیوانه وار دوست داشتی" خوشم اومد ..

آلبا گفت...

خب سلمان جان يه سندرمي هست به نام
chronic fatigue syndrome!
سندرم خستگي مزمن!.... همه مون بدجور دچارشيم...
منم خيلي دلم از اين اوقاتي كه گفتي مي خواد اما از نوع فراغتش! نه فراقت! فراقت كه همش دوري و دلتنگيه كه داريم تا دلت بخواد!

رویا گفت...

1-فراغت*
2-ایتالیا رفتن از آب خوردن راحت تره ولی یه تصمیم جدی میخواد ...و جسارت دل کندن!

Unknown گفت...

یه تف سربالا میمونه این زندگی ... یه تف سر پایین بنداز سبک بشی

خانوم ایکس گفت...

امان از این کله پوکهای زندگی آدم ...

نیلوفر گفت...

یعنی تو هم کسی رو دوست داشتی تابحال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهار گفت...

مگه میشه یه پسر ، یه دختر رو این طوری دوست داشته باشه باور کن دارم شاخ در میارم باید آفرین گفت به طرف !!!

بهار گفت...

سلام
تقریبا پست های 2010 رو خوندم نمیدونم همش بود یا نه ولی خب خوندم تا نصفه های 2009 رو هم خوندم
پست 286 جالب بود
یه جایی هم نوشته بودی البته از زبان کس دیگه یی که : به همه چیز و همه کس بطور احمقانه ایی اعتماد میکنم !!!
یا شما مثل من هستید یا من مثل شما !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!موافقم شدیدا!!!!،
صندلی داغ اونقدر که فکر کنی داغ نبود ولی یه سری اطلاعات گرفتیم ...
+18 هم جالب بود کارای دوستتون خنده دار بود اگه واقعا اینترنت داشت چه می کرد !!!
با پست بن بست هم موافقم
پست januar2014 امیدوارم به آرزوت برسی
نویسند ادب می شود هم جالب بود
خداییش پست هندوانه، قبول داری دوران بچگی خیلی پاک و بی غل و غشه !!!
361 این پستت اون قسمتی که نوشتی خط قرمز اولین بار بود از زبان یه مذکر شنیدم !!!!
365 خب چرا فارسی 1 نگاه میکنی که هی غر بزنی ؟؟؟؟؟
rss را انجام دادم که همیشه سر بزنم به اینجا... راستی نکنه شما هم بگی این یارو چقدر بیکاره ها !! بلاگی که خوندنی باشه اگه شده وقت هم بزارم حتما ارشیو اونو می خونم ...
موفق باشید

حالا هركي گفت...

فراغت زيادي داريم. ميخري؟

ايوب گفت...

خسته نباشي داداش
آقا مرخصي مال همين روزهاست ديگه (خوب نزن اگر بدن و اگر بشه)
توهم مي ري ان شاء الله كانادا غم مخور
هيچ جا اين اصفهان نمي شه دي:«

Morteza گفت...

سلام سلمان جان.
خیل یوقته ازت بی خبرم. درسته که می نویسی اما من خیلی سرم شلوغ بوده. امیدوارم هفته ها و روزها ی بهتری در انتظارت باشه. بنویس عزیزم

ستاره گفت...

سلام!خوش اومدی پس !
دیدم یه چن وقت نیستی!نه تو ریدر نه تو بلاگ..
اکشال نداره زندگی سختی های خودشو داره دیگه .چه کنیم اگه نسازیم...
وای ...خیلی سخته ادم از دوست چندین و چند ساله اش یهو دور شه!شکر خدا من همه دوستام دور و برم هستن..حالا ایشالا شما هاهم زود به زود از هم خبر بگیرین...ای بابا!مگه به خاطر اینکه تو ایتالیایی بلد نبودی نرفتی؟ همین یه دلیل؟خوب میرفتی کلاسی جائی!
موفق باشی ...

من گفت...

ای بابا..
میدونم چی میگی..
تابستون قاطی پاتی ای شده!

ستاره گفت...

آهان !متوجه شدم،مرسی!
پس ایشالا به زودی بتونی ادامه بدی و بری پیش دوستت!
موفق باشی

نجمه گفت...

مي دوني؟ بدترين قسمتش اينه كه شب و روز جون بكني و كار كني آخر دست هم بدويي دنبال حقوقت...خيلي گند و وحشتناكه...منم همچي روزايي رو كشيدم...رفتن دوستام عين چي كار كردن...تازه درآمد رو هم تقديم صاحب خونه كردن....
ولي مي گذره

یازده دقیقه گفت...

الان خوبی؟